Ett par gamla bbs-fälgar. Svag toning runt om, även lysena. Sänkning. Sportstolar. (eller åtminstone ta ur överdragsklädseln, ser förjävligt ut ) Sportratt. (Sparco, momo eller recaro) Så kan du ju kolla på gamla rallybilarna om du hittar nått du gillar.
Ett par gamla bbs-fälgar. Svag toning runt om, även lysena. Sänkning. Sportstolar. (eller åtminstone ta ur överdragsklädseln, ser förjävligt ut ) Sportratt. (Sparco, momo eller recaro) Så kan du ju kolla på gamla rallybilarna om du hittar nått du gillar.
de låter inte fel hur mycke kan man tona lysen innan de inte lyser eller hur man ska säga du fattar
If you dont live for something
you die for nothing
de låter inte fel hur mycke kan man tona lysen innan de inte lyser eller hur man ska säga du fattar
jag har 6 lager toningsfärg på mina. svarta är dom men påverkar inte ljuset märkbart däremot har hela reflexfunktionen försvunnit
*Vita framblinkers (Finns på www.vparts.se ) *Tonade bakljus och sidoblinkers (Lagom tonat alltså typ 2-3 lager) *Röktonade rutor runt om *Sänkning *Alufälgar (svarta kanske?) *Vinge
Det skulle jag börjat med allafall Lycka till // Emil
"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Schyssta större fälgar lyfter alla bilar. Jag har sett en folkvagnsbuss med kromfälgar som gjorde att bilen faktiskt såg rätt ball ut. Tona rutorna är bra också men börja inte med stora vingar, kjolar och sånt. Det är bara vad jag tycker.