6450
Sök

Tips önskas på uppfräschning av fälgar

679 Inlägg
19 februari 2009
Trådstartare
#1
Hur ska man gå till väga för o kunna fräcsha upp kanststötta fälgar?
Och även få bort reporna?


144 Inlägg
13 mars 2009
#2
Spackla, slipa och lacka!

Robban

Robert

Driver
2 111 Inlägg
13 mars 2009
#3
Håller verkligen spackel på en fälg?. Lämnade iväg mina på blästring, ska slipas lite sen lackas de om.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Xenoholic
2 559 Inlägg
13 mars 2009
#4
Japp det håller, har gjort det flera ggr. smile

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
13 mars 2009
#5
Vad för spackel kör ni med då ? Själv hade jag nog lagt på kemisk metall och slipat till, tar tid men det borde väl bli ganska mycket bättre ?

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton


Sök