Angående: Billjuds tävling och utsällning i Kiruna juni 2009

StreetX_88
10 mars 2009 · 78 Inlägg

Lägger upp en ny tråd med aktuell information här på forumet, så kika in på den smile

Senast redigerat av StreetX_88 (6 maj 2009)

Full speed or nothing!
StreetX_88
16 mars 2009 · 78 Inlägg

Finns det inget intresse för en sån här tillställning?

Full speed or nothing!
NMI
17 mars 2009 · 1 045 Inlägg

intresse finns nog alltid, men är ju en bit till kiruna smile
har jag inget bokat så försöker jag komma allltid kul.

BMW 740D "V8 Biturbo diesel" (2001)
Ford F250 Superduty "Diesel trucken" (2004)
StreetX_88
17 mars 2009 · 78 Inlägg

NMI skrev:
intresse finns nog alltid, men är ju en bit till kiruna smile
har jag inget bokat så försöker jag komma allltid kul.

Klart du ska komma om de blir av, vi har kontakt med mds och dom kommer upp med riktig mätutrustning
Håll koll på tråden de kommer mer information när vi har fått alla planer klara smile

Full speed or nothing!
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
18 mars 2009 · 1 342 Inlägg

Kommer nog ställa upp som ett team smile Satsar på en bil, Sponsorer sköter det wink 160dB here we come big_smile

Audis in Scandinavia Crew
StreetX_88
18 mars 2009 · 78 Inlägg

NIKKELICIOUS skrev:
Kommer nog ställa upp som ett team smile Satsar på en bil, Sponsorer sköter det wink 160dB here we come big_smile

Låter bra att de finns lite intresse iaf, får väl se om de kommer mer när sommarn närmar sig! smile

Full speed or nothing!
StreetX_88
14 april 2009 · 78 Inlägg

Verkar vara totalt dött med intresse för detta arrangemang, vi kommer att ta ett beslut om vi is ordna något men just nu verkar det tyvärr inte bli något. Ingen mening att ordna om ingen kommer.

Full speed or nothing!
StreetX_88
17 april 2009 · 78 Inlägg

Håller precis på att posta länk till tråden bland allt folk från de norra delarna av landet för att göra ett sista försök att skapa intresse

Full speed or nothing!
R_Aidantausta
17 april 2009 · 51 Inlägg

Kommer bli ett ljudbygge i ådin, men om jag hinner klart i juni vete tusan (?) slutet av juli/början av aug låter mer rimligt för min del.

Allt är ju så orginal som det kan bli nu för tillfället sad

Senast redigerat av R_Aidantausta (17 april 2009)

StreetX_88
18 april 2009 · 78 Inlägg

R_Aidantausta skrev:
Kommer bli ett ljudbygge i ådin, men om jag hinner klart i juni vete tusan (?) slutet av juli/början av aug låter mer rimligt för min del.

Allt är ju så orginal som det kan bli nu för tillfället sad

Anledningen till at vi tänkte köra i juni beror på att san i stort sett tömms på folk efter att Kiruna festivalen har varit, sista helgen i juni.

Full speed or nothing!
M1ck3G
19 april 2009 · 9 Inlägg

Är man bara ledig så kommer man iaf och kollar:) Skoj när det händer nått som är här uppe!!

Kör du först så väntar jag där framme!!
Alpina__B10
20 april 2009 · 1 Inlägg

vet du ungefär vilket datum det blir då?

StreetX_88
20 april 2009 · 78 Inlägg

Vi har pratat om mitten av juni, alltså helgen vecka 24 eller 25 som det ser ut nu, vi kommer som sagt ha ett möte och bestämma när,var och hur det kommer se ut. Men de verkar ju finnas intresse så någon form av arrangemang kommer det att bli smile

Full speed or nothing!
R_Aidantausta
20 april 2009 · 51 Inlägg

Ska se vad man hinner med, men om man lyckas få ihop något tills dess så måste man ju testa.
Kan bli svårt men man vet ju aldrig.

Daoue
22 april 2009 · 14 Inlägg

Är man i kiruna lär man väll kika förbi... inte så mycke å ställa upp med orginalljud i bilen

Sevä
22 april 2009 · 64 Inlägg

KOmmer säkert och kollar och ställer ut någon bil tongue

Chevrolet S10 "SHOWCAR" (1998)
Toyota Supra MKIV TT "Full bpu" (1996)
MICKEHEHE HEHE
22 april 2009 · 156 Inlägg

Får jag mitt ljud fixat och så , så kanske det kan vara en rolig grejj smile Men det är lite tidigt, så tror inte jag hinner fixa allt smile Har problem med generator, förmodlign elfel till sterion, osvosv, och inget steg som driver min bas full ut sad

blankz IT/Fordonstekniker
23 april 2009 · 56 Inlägg

ja vi får ta ett möte med KMK och alla intresserade väldigt snart. det måste ju bli innan KF som sagt, annars är det dött i stan. kanske i samband med festivalen?? snacka med PEKKA S! big_smile

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
StreetX_88
23 april 2009 · 78 Inlägg

blankz skrev:
ja vi får ta ett möte med KMK och alla intresserade väldigt snart. det måste ju bli innan KF som sagt, annars är det dött i stan. kanske i samband med festivalen?? snacka med PEKKA S! big_smile

Hade vart grymt at köra ihop nåt med festivalen, kanske skulle kollas upp?

Full speed or nothing!
audirocks Stolt kirunabo
23 april 2009 · 234 Inlägg

Om det blir av så kommer jag och kollar i allafall smile

Psn: Audirocks
Audi Q5 TDI (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang