Den hade vart värd mycket mer om du hade haft originalfronten till M tech 2 paketet kvar... för det ser inge vidare ut med den fronten och M3 speglar på en E30... Men som den står kanske 15 papp??
Den hade vart värd mycket mer om du hade haft originalfronten kvar... för det ser onekligen ut att vara en IM om man ser till vingen och bak "kjolen" samt dom vidriga M3speglarna... Men som övriga säger ca 15000...
Mycket mer var väl endå o ta i tycker jag... Det är bara en front. Simpelt att byta..
Ja men om en front är mycket mer eftertraktad och svår att få tag på så ökar väl den värdet på bilen mycket mer än en bil med billiga bodens bästa front?? Rätta mig gärna om jag har fel.
Ja men om en front är mycket mer eftertraktad och svår att få tag på så ökar väl den värdet på bilen mycket mer än en bil med billiga bodens bästa front?? Rätta mig gärna om jag har fel.
Nej även om den där fronten är svår att fåtag på så lär det inte öka värdet på bilen vill du att värdet ska öka skaffa en orginal front och höj priset lite å skicka med den "fula" fronten annars säljer du den löst om den är så svår/eftertrackad och tjänar på det istället
desto mer plast på bilen desto mindre värde i mångas ögon mina me jag skulle aldrig köpa en bil med överdrivet mycket plast och ett jävla hutlöst pris folk som slänger på en front några kjolar o en fläskig vinge och tror dom får flera hundra tusen
Senast redigerat av Team-Adolfsson (27 april 2009)
Nej även om den där fronten är svår att fåtag på så lär det inte öka värdet på bilen vill du att värdet ska öka skaffa en orginal front och höj priset lite å skicka med den "fula" fronten annars säljer du den löst om den är så svår/eftertrackad och tjänar på det istället
desto mer plast på bilen desto mindre värde i mångas ögon mina me jag skulle aldrig köpa en bil med överdrivet mycket plast och ett jävla hutlöst pris folk som slänger på en front några kjolar o en fläskig vinge och tror dom får flera hundra tusen
Tror du missuppfattat mig, Jag menar ju att bilen skulle bli mer värd med en original Mtech 2 front än den som sitter på just nu. Då han har Mtech 2 vingen och bak kjolen... Håller helt med dig att en bil med en mega front på och super vingen from hell sjunker i värde mot för en med originalgrejjer.
Tråd låst då de flesta inte känner personen i fråga och inte vet vad för bil han ämnar sälja.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-