Kalix Crusing !

LiinuusGranstrom
9 juni 2009 · 14 Inlägg

Nu har jag och en kompis bestämt att de är så dött i Kalix, Så därför tänkte vi liva upp de hela genom att göra en egen Kalix Crusing!

Alla slags bil modeller får komma ! Från Volvo till Mercedes Till Opel Osv Osv !

Crusingen kommer ske i Kalix Kommun Lördag Den 13/6 på eftermiddagen, tiden är inte så noga men kom när ni vill !

MVH Kalix Cruisers !

Toyota Supra MKIV "RödaFaran" (1995)
Pedaal
9 juni 2009 · 601 Inlägg

LiinuusGranstrom skrev:
Nu har jag och en kompis bestämt att de är så dött i Kalix, Så därför tänkte vi liva upp de hela genom att göra en egen Kalix Crusing!

Alla slags bil modeller får komma ! Från Volvo till Mercedes Till Opel Osv Osv !

Crusingen kommer ske i Kalix Kommun Lördag Den 13/6 på eftermiddagen, tiden är inte så noga men kom när ni vill !

MVH Kalix Cruisers !

Varför gör du en till??
Det är midnight sunmeet då i gve sad annars hade man kommit förbi..

WeDo
9 juni 2009 · 3 390 Inlägg

Ändra rubriken så den följer anvisnignarna tack.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Pedaal
9 juni 2009 · 601 Inlägg

Frågan är hur seriös denna cruisingen kommer bli? :S han borde gå ut några veckor i förtid och se till så att det inte krockar med boden,piteå,luleå,haparanda,gve osv tongue försöka iallafall. så man får lite tid fundera och planera

te_wik Forummoderator
10 juni 2009 · 12 813 Inlägg

Hänger gärna med en annan gång. Gällivare som lockar i helgen.


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
itouch
10 juni 2009 · 1 488 Inlägg

Läs våra rubriksregler och sätt rubriken enligt de nästa gång.

Mvh
Moderator

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang