Jag kommer gärna med, kvittar vilken dag. Fast jag kommer ju inte tävla eftersom min fungerande bil inte e mycke o hurra över. Hade man haft Audin i körbart skick så hade jag tävlat.
Jag tyckte det var kul, det handlar om och träffa folk, kolla på lite bilar och höra hur de låter. Sen att man har grymmaste dumpen i nuläget, det är ju alltid trevligt hehe
Jag röstar för söndag som sist !
jag röstar också på en söndag, gärna samma tid som sist så man hinner till biltematräffen efteråt
Jag tyckte det var kul, det handlar om och träffa folk, kolla på lite bilar och höra hur de låter. Sen att man har grymmaste dumpen i nuläget, det är ju alltid trevligt hehe
jag röstar också på en söndag, gärna samma tid som sist så man hinner till biltematräffen efteråt
I agree!
Biltema direkt-efter var ju najs sist
"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
I agree!
Biltema direkt-efter var ju najs sist
jag tyckte också att det blir bra. . . men bokar ny tid och fixar nya tillstånd igen . . .
Hahhaha Jag Såg Någon Som skrattade åt mig på 2.44 i filmen:P men inte för och bortförklara bilen var helt org;) Nu nästa gång kommer det bli en överaskning med Utseende och motorn;) Bästa dumpljud
Hahhaha Jag Såg Någon Som skrattade åt mig på 2.44 i filmen:P men inte för och bortförklara bilen var helt org;) Nu nästa gång kommer det bli en överaskning med Utseende och motorn;) Bästa dumpljud
PS! När blir det nästa gång?
Du får visa upp den haha
Four wheels move your body, Two wheels move your soul.