3009
Sök

Bilen går på 3 burkar låter som en fyrtaktare :S volvo 740!

739 Inlägg
19 juli 2009
Trådstartare
hej bilen gick hur bra somhällst körde hem från jobbet ställde den på våranuppfart för att fixa innetaket sen på kvällen så skulle jag köra iväg det hade regnat rätt mycket på dagen men jag hade inte kört något efter jag kom hem så startade jag upp bilen så gick den inte redigt bara på 3 burkar värka de som den fyrtaktar :S

har en bil på min födelare om någon kanske kunde hjälpa mig vad det är i hörnet det är en spricka typ sen är det en metalbit där.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/111651/712817_9yn715.jpg

mvh

161 Inlägg
19 juli 2009
det är en fyrtakare wink höhö

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
19 juli 2009
alexandern skrev:
det är en fyrtakare wink höhö

lol  lol  big_smile

C H E V R O L E T <3

739 Inlägg
19 juli 2009
Trådstartare
jo hade vatt kul va wink nej men vill ha ett svar om någon kan detta. om det är den *** skrickan som är felet

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
19 juli 2009
köp ny fördelare ! det ska inte vara blött/fuktigt i den !
O köp ny rotor med. 69kr elelr va fan dom brukar kosta smile
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (19 juli 2009)

C H E V R O L E T <3

224 Inlägg
19 juli 2009
Ett nytt fördelarlock kostar inte mycket, köp ett nytt tycker att det ser slitet ut och då inte bara sprickan utan oxså "elektroden" metallbiten.

Offroad Racing
3 122 Inlägg
19 juli 2009
Sprickor i tänddelar och fuktigt väder gör att gnistan "smiter" och då kommer bilen missa på den cylindern ja.

Tur är det väl om din bil fyrtaktar, då det är just en fyrtaktsmotor i den... (som i dom flesta andra bilar)

Den som spar han har, fast inte lika roligt...

739 Inlägg
19 juli 2009
Trådstartare
tackar smile ska köpa ny födelare imån fick fixa bilen lite lätt hade ett starkt limm hemma så jag tog det o limmade lite där och bilen fungarar som vanligt igen hittade även en spricka i insugsröret oxå fixat nu.
jag bytta födelare o alla tänddelar för inte så länge sen :p

ska bara fixa detta sen sälja bilen är ute efter golf 2 nu smile

Glömde skriva det blöta i födelaren va indte där när jag tog bort den det började regna när jag höll på med bilen så drf den är blöt där på bilden :p
Senast redigerat av vofloo (19 juli 2009)

Sök