3583
Sök

Eftersnackas tråd ang Markaryd 7/8

Avstängd
153 Inlägg
8 augusti 2009
Tigerofsweden skrev:
måste och tacka för igår smile sjuuuukt bra va det , bra organiserat också.
har vart på massa andra race , men detta va det bästa hittils iaf.
mkt folk , roliga bilar osv smile

synd bara polisen kom där en runda , men det hör väl till i guess smile
är bara nyfiken på vad som gjorde att han inte kom tillbaka smile

ill be back smile

Det gäller att ta poliserna på rätt sätt... Hihihi
Tusen tack för dina vänliga ord, jätte roligt att höra att du tyckte det var bra. Det är det som gör det värt att fortsätta..!!

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW

501 Inlägg
8 augusti 2009
Princezz skrev:
DIEZEL_NET skrev:
Jävla skön kväll det blev !!! tur att GSR och RC CREW var med som kunde hålla i det hela !!

Tusen tack. ja det blev en jätte rolig kväll/natt men utan alla er sköna gbg.are så hade det inte blivit hälften så bra.. Så massa kredits till ER..!!

wink

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Avstängd
153 Inlägg
8 augusti 2009
Öhman242 skrev:
Stort tack till alla i GSR och RC CREW för uppvisningnen hur ett race ska skötas!
Hoppas ni kommer fler gånger..
Riktigt kul med mycket folk och mycket vassa bilar.

Tyvärr jävlades min bil som vanligt.. märkte påväg ner att den inte diffade som de skulle.
testade några starter och den spann bara som satan. så jag hann bara köra en repa innan en drivknut gav upp så de var bara ställa bilen..
Mvh/Öhman

Massa tack själv.. Ja det gör vi säkert, vi hade sjukt kul.. Jag hoppas att ni kommer upp på våra race oxå??!! Vill du vara med på sms listan så kontakta mig via mejl..

¤SANDRA¤

Avstängd
153 Inlägg
8 augusti 2009
SupraJonas skrev:
Japp tack för ett riktigt shysst och bra arrangerat race igår,
Tyvärr var racedäcken slut så det fick bli gatdäcken,
var lite halt men det var kul det också smile

Det låter bra det=) Tack själv...
När kommer du upp till gbg o kör då???

¤SANDRA¤

Avstängd
153 Inlägg
8 augusti 2009
kaxxen skrev:
Princezz skrev:
kaxxen skrev:

yes jag menar den barnungen.... varför ska man ens leka polis? för det första där nere & stå där & visa sin häftiga saftblandare/ljus i framrutan sen leka polis på e6an med?!?!?  helt idiotiskt...  tillhör han gsr?  har förstått att det är så.

så skrev ja innan. det va inte bara jag som fick erfara mr tuffa-låtsas-polis. däar har ni det.

Okej okej. ja men det är väl upp till var o än vad man anser är roligt o inte eller???
Var han otrevlig mot dig så kan jag förstå att du hade reagerat. Men för en sån här grej??!! *Suck*
Vi kan inte kontrolera o bestämma över vad andra i GSR gör, dom är vuxna människor. Synd bara att du ska kasta skit på hela GSR när det är en person du tyckte gjorde fel. Var en man o ta det med honom istället för att sitta o fega o skriva det här??!! Men men som sakt vill du att vi tar bort dig så kan jag fixa det. För jag kan inte säga åt vad han (barnungen som du så fint kallade det för) får göra på sin fritid, däremot kan jag säga till honom att han inte ska göra så under ett race, ioma så många är polis rädda!!!!!
Tack för mig.

Det var just det han gjorde när man körde runt. inte första gången men sen  stod han där med sitt ljus & det reagera ja på & reflex västar precis som poliser.. sen va det av igen men man håller inte på så...

svårt på e6an att få tag på han.. säg bara vem han är så ska ja prata med han helt enkelt. jag är inte feg men hur ska man få tag på han då.....

han representera gsr ju. så va ska man tro & tycka.

Kom på vårat nästa race så ska kan vi tala om det.. Fegt att skriva om det på ett öppet forum där alla kan se o där personen i fråga inte kan försvara sig....

¤SANDRA¤

1 231 Inlägg
8 augusti 2009
hoppas man kan fixa träff i markaryd iaf varannan vecka , hade vart trevligt , och förmodligen kommit fler folk också , istället för varje vecka , för då blir det typ " njaa men vi åker nästa fredag o bla bla bla ", lite uttjatat om man tar det för ofta ... en tanke bara smile

501 Inlägg
8 augusti 2009
Tigerofsweden skrev:
hoppas man kan fixa träff i markaryd iaf varannan vecka , hade vart trevligt , och förmodligen kommit fler folk också , istället för varje vecka , för då blir det typ " njaa men vi åker nästa fredag o bla bla bla ", lite uttjatat om man tar det för ofta ... en tanke bara smile

bara det attdet blir så jävla lång och köra varje helg bättre ni kommer upp till gbg här e det minst 2 lekdagar i veckan hör av er till gsr så kan ni skriva upp er på sms listan

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Avstängd
153 Inlägg
8 augusti 2009
kaxxen skrev:
Princezz skrev:
kaxxen skrev:

Det var just det han gjorde när man körde runt. inte första gången men sen  stod han där med sitt ljus & det reagera ja på & reflex västar precis som poliser.. sen va det av igen men man håller inte på så...

svårt på e6an att få tag på han.. säg bara vem han är så ska ja prata med han helt enkelt. jag är inte feg men hur ska man få tag på han då.....

han representera gsr ju. så va ska man tro & tycka.

Kom på vårat nästa race så ska kan vi tala om det.. Fegt att skriva om det på ett öppet forum där alla kan se o där personen i fråga inte kan försvara sig....

will do  sry för påhoppet men ja tappa humöret ganska hyffsat.  inga hardfeelings mot er i övrigt.

Det är helt ok. Blir bara lite irreterad över när du ska dra hela GRS över en kant, när det igentligen är en person du tyckte gjorde fel Men jag ska prata med honom så kommer det aldrig upprepas att han står med den på under ett race iaf. Sen kan jag inte säga åt honom vad han ska o får göra på sin fritid..
Tusen tack för en grym kväll/natt...

¤SANDRA¤

Rejsa ?
2 959 Inlägg
8 augusti 2009
Kul kväll helt klart smile

Lite gasa på vägen ner blev det hehe, fick ju hänga av två hojar med smile

Grymt mycket folk och många som körde.
Lite synd att säga det men bra mycket roligare än racen i Göteborg tongue

Liknande turer får helt klart göras om !

Autotech

631 Inlägg
8 augusti 2009
Det märktes att polisen aldrig kommer där, för det var ju ingen som hade en aning hur man handskas med dom...

Det mest IQ befriade måste ju ha varit att släppa ur luften på däcket.. ja för då lämnar dom oss SÄKERT Där att köra.... och sen att stå och gapa och svära åt dom?   sen att killen som står vid starten och " håller " i det stinker sprit?  Njaaaäe...       

Men det löste ju sig till slut smile   
Vi kommer defenitivt ner mer, men inte såå ofta med den bensinkostnaden *suck*

1 231 Inlägg
8 augusti 2009
men om man kör ner 2ggr i månaden så blir det inte jäääätte farligt med konstnad , plus att det är värt det om kvällen blir lika lyckad som igår smile

2ggr i veckan känns lite för mkt också , kan inte täna mig det kommer såååå många bilar 2ggr i veckan varje gång som det var igår ? :S vore konstigt på något sätt
jag hade iaf inte orkat komma 2 ggr i veckan big_smile

Lastbilschaffis
811 Inlägg
8 augusti 2009
[
jag hade skitkul iaf & tycker ni skötte det fint & det bar flöt på. ja kommer gärna på mer race ändå.
Senast redigerat av kaxxen (8 augusti 2009)

34 Inlägg
8 augusti 2009
De var ju grymt kul, missa inte detta nästa gång wink ser fram emot nästa gång big_smile
Senast redigerat av Wizy (8 augusti 2009)

34 Inlägg
8 augusti 2009
Arradin skrev:
Det märktes att polisen aldrig kommer där, för det var ju ingen som hade en aning hur man handskas med dom...

Det mest IQ befriade måste ju ha varit att släppa ur luften på däcket.. ja för då lämnar dom oss SÄKERT Där att köra.... och sen att stå och gapa och svära åt dom?   sen att killen som står vid starten och " håller " i det stinker sprit?  Njaaaäe...       

Men det löste ju sig till slut smile   
Vi kommer defenitivt ner mer, men inte såå ofta med den bensinkostnaden *suck*

De var lite kalle anka där faktiskt, men det löste ju sig senare på kvällen ändå & körning blev det ju, grymt jobbat både G.S.R & RC Crew,

4 Inlägg
8 augusti 2009
Grymt kul smile Får la bli en tur ner någon annan gång. Kul med så mycket bilar och folk wink

Sen så kör ju polisen i markaryd runt med en rätt fet dekal nu!

146 Inlägg
8 augusti 2009
rentut sakt det vart jävligt kul i går.. bra folk som höll i att ... många goa bilar (lite tråkigt för mina 150hk dock)tongue hoppas på fler stora träffar

Avstängd
153 Inlägg
8 augusti 2009
BOBBBAN skrev:
rentut sakt det vart jävligt kul i går.. bra folk som höll i att ... många goa bilar (lite tråkigt för mina 150hk dock)tongue hoppas på fler stora träffar

När kommer du upp till oss i gbg o kör då??? smile

¤SANDRA¤

Avstängd
153 Inlägg
8 augusti 2009
luccen skrev:
Grymt kul smile Får la bli en tur ner någon annan gång. Kul med så mycket bilar och folk wink

Sen så kör ju polisen i markaryd runt med en rätt fet dekal nu!

Hehehe visst gör dom.. GSR äger!!!!

¤SANDRA¤

3 390 Inlägg
8 augusti 2009
Tror de flesta vet att de EJ ska disskuteras race här ....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök