Inför: ENA-TRÄFFEN 2009 på stora torget i ENKÖPING 23 augusti

AUBLITZZ
19 augusti 2009 · 142 Inlägg

Blir nog en tyst bil från min sida på söndag.. sad Inga batterier som vill vara med mig längre... Skickade dom i Vallåkra.. sad Nu e dom döda... sad R.I.P

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
PLindblom
19 augusti 2009 · 1 200 Inlägg

AUBLITZZ skrev:
Blir nog en tyst bil från min sida på söndag.. sad Inga batterier som vill vara med mig längre... Skickade dom i Vallåkra.. sad Nu e dom döda... sad R.I.P

Aj jävlar, det var tråkigt att höra sad Finns det ingen lokal firma som vill låna ut en hög med batterier mot att du promotar dem på söndag?

AUBLITZZ
19 augusti 2009 · 142 Inlägg

Lite svårt att ringa dom nu.. tongue Får se.. Får kanske sno från traktorn eller nå andra bilar på ¨gården.. Men vi får se.. Blir inte så mycket gnäll på Gamlingar annars.. tongue hehe

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
J-K
20 augusti 2009 · 41 Inlägg

happ kul att folk var avensjuka på min grill! så nu är grillen lite halft demolerad! men kommer endå!

Volkswagen Passat "BrightLight" (2007)
E30Tompa Rörpulare
21 augusti 2009 · 1 453 Inlägg

Fan inte en ända BMW??? Shit låter ju nästan som man måste bara för att representera tysklands stolthet wink

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW E61 m5 (2007)
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
21 augusti 2009 · 2 456 Inlägg

E30Tompa skrev:
Fan inte en ända BMW??? Shit låter ju nästan som man måste bara för att representera tysklands stolthet wink

Få se hur sliten man e på Söndag så kanske man tar Tysken å Amrikanen till Gran Kommunen ....

big_smile

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
E30Tompa Rörpulare
21 augusti 2009 · 1 453 Inlägg

lonewolf-holm skrev:

E30Tompa skrev:
Fan inte en ända BMW??? Shit låter ju nästan som man måste bara för att representera tysklands stolthet wink

Få se hur sliten man e på Söndag så kanske man tar Tysken å Amrikanen till Gran Kommunen ....

big_smile

Tycker ja låter vettigt, vafan kan ju inte bara skänka massa priser till asiater eller?! Nej ta me dej din lilla tyska bandvagn så kmr ja me!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
PLindblom
22 augusti 2009 · 1 200 Inlägg

Nu är 50 stycken bilar anmälda! smile Många fler än så går nog inte att klämma in på torget. Utöver de utställda bilarna får vi även en hoppborg och en liten karusell, samt söndagsöppna butiker runt torget. All nödvändig info kommer att skickas ut till alla anmälda lite senare idag smile

Drift-is-the-shit
22 augusti 2009 · 548 Inlägg

Kommer kanske förbi o kikar om det finns några roliga bilar : )

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se
Volvo 940 Turbo "GuldBoxen" (1996)
FreddeK
22 augusti 2009 ·

Minister skrev:
Nu är 50 stycken bilar anmälda! smile Många fler än så går nog inte att klämma in på torget. Utöver de utställda bilarna får vi även en hoppborg och en liten karusell, samt söndagsöppna butiker runt torget. All nödvändig info kommer att skickas ut till alla anmälda lite senare idag smile

Grymt bra jobbat! Gillar folk som engagerar sig!

albah
22 augusti 2009 · 23 Inlägg

Kommer bli sjukt nice big_smile hoppas vädergudarna är med i år wink

sirmiro Double-Unicorn Rider
23 augusti 2009 · 2 486 Inlägg

Då syns vi om ett par timmar då. big_smile

David---
23 augusti 2009 · 46 Inlägg

har skickat ett  anmälan jag men  får se om jag hinner ditt till kl 10.00  bor i sqandviken ska bara ducha nu sen åka  hade en silver s40t4  med ljudbygge å stylad

sirmiro Double-Unicorn Rider
23 augusti 2009 · 2 486 Inlägg

Bugar och tackar för en riktigt trevlig träff.

Och tackar ytterligare för priset. big_smile

Timmu
23 augusti 2009 · 124 Inlägg

Väldigt trevlig träff med framförallt grymma ljudbyggen som användes friskt. Helnöjd, ser fram emot nästa år

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang