7384
Sök

Var finns det övergivna industrier/hus i Malmö ,Lund trakten vill fotografera lite?

161 Inlägg
25 augusti 2009
Trådstartare
Som rubriken lyder.

Miklen
25 augusti 2009
..om inte annat kanske du kan maila till respektive kommunansvariga och fråga smile Eller nån turistbyrå

3 627 Inlägg
26 augusti 2009
Finns ett gammalt ruckel mitt inne i centrum som är grymt att fota mot! Kan dock inte förklara vart det ligger någonstans, men det ligger väldigt centralt vet jag!

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

DFFL
9 020 Inlägg
26 augusti 2009
ToXtreme skrev:
Finns ett gammalt ruckel mitt inne i centrum som är grymt att fota mot! Kan dock inte förklara vart det ligger någonstans, men det ligger väldigt centralt vet jag!

I Malmö, Lund eller nånstans i närheten?

Mig veterligen så finns det inga ruckel i varken Malmö eller Lunds stadskärnor.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 814 Inlägg
26 augusti 2009
FireTraXX skrev:
ToXtreme skrev:

I Malmö, Lund eller nånstans i närheten?

Mig veterligen så finns det inga ruckel i varken Malmö eller Lunds stadskärnor.

lol

Men det är väl bara att åka till industriområdena och leta lite?

378 Inlägg
26 augusti 2009
Funderar på om ToXtreme tänker på det lilla rucklet vid statoil macken som ligger hyfsat nära malmö centralstation.
Det kan ju vara något att kolla annars, men där är tråkigt ljus dagtid.

DFFL
9 020 Inlägg
26 augusti 2009
eMmet skrev:
Funderar på om ToXtreme tänker på det lilla rucklet vid statoil macken som ligger hyfsat nära malmö centralstation.
Det kan ju vara något att kolla annars, men där är tråkigt ljus dagtid.

I hamnen? (Allt bakom stationen är borträknat från centrum...)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

3 627 Inlägg
26 augusti 2009
Njaa.. de ligger ett stenkast ifrån kanalen. Hinkar upp en bild jag tagit där så ser ni vart det är, och det är i Malmö för jag klassar inte Lund som en stad tongue Det är bara en enda stor studentförening lol

http://i48.photobucket.com/albums/f238/2X3M4U/_MG_0187.jpg
dålig obeskuren bild men.

Kan sätta mig på eniro och leta upp stället åt dig om det nu finns kvar vill säga! Ser ut som något gammalt lager eller liten fabrik.

Edit:

Stämmer det ni sa, ligger vid tappen! Inte allt för långt ifrån stationen, och inte bakom heller så det är fortfarande centrum då va? wink

Granne med Malmö Högskola. Finns även gamla järnvägsspår där så det är väldigt snygg miljö kvällstid smile
Senast redigerat av ToXtreme (26 augusti 2009)

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Sök