Eftersnack: Lkpg-Träff # 5 den 29/8

fredde_86
2 september 2009 · 192 Inlägg

kvarna_21 skrev:

Backlundaren skrev:

JapMax skrev:
Jag tycker fortf det är skit att först stå o kolla på rejset,
och sen komma o klaga här. Jag anordna inget rejs, så klaga inte på mig!

Jo jag tänker då klaga, Om man inte har har fler som hjälper till att hålla ordning på allt så ställer man sig inte och startar, Korkat!
Bättre att ge fan i att starta än att ha hand om det ensam. ´

Som sagt, ni behöver någon som tar tag i det här innan de går åt helvete, men det verkar som att kvarna tar tag ett första tag i det och då hoppas jag på att ni linköpingsbor hakar på smile

Anyhow, var det här sista i lkping för året? smile

jo då allt är på G wink

Klart att de ska bli lite ordning på det här nu eller vad sejer du kvarna! Men gott folk finns väl mer folk som är intresserade av att få ordning o reda på racen nu framöver så hör av er te kvarna om ni är intreserade av att hjälpa till hejsan på er alla biltokiga människor!tongue

V745
2 september 2009 · 116 Inlägg

Var är alla bilder då? Jag såg att det fanns folk som sprang omkring med kameror och plåtade.

RayRayADT Sportcar for Life
2 september 2009 · 315 Inlägg

V745 skrev:
Var är alla bilder då? Jag såg att det fanns folk som sprang omkring med kameror och plåtade.

undrade just samma sak... såg att några plåtade min och skulle vilja se hur bilderna vart..smile

wankelos
3 september 2009 · 232 Inlägg

miccisbobba skrev:

money__man skrev:

miccisbobba skrev:

skylinen ville ju köra en gång till när 940n vann, för han sa att den ladda lite.
så körde dom igen och han blev tagen igen.

ja för första gången ställde jag ner den på o,2 för o se om den sluta bluddra vid full gas men gjorde den inte så jag ställde tillbaka den på o,6 o då vann jag...  drog även honom på andra racet som vi åkte till om vi pratar om samma 940...

japp, vinröd. han drog dig två ggr ju!
du blev ju slagen av oss också för några veckor sen!

jaja jag vinner över er alla 3 har jag störst k** då?

"Håller det inte så är det bara skit"
VolvoBrud89
3 september 2009 · 111 Inlägg

Bilder ??? filmer ??

"Driv it, like you hate it ! ;)
Kmarcus
4 september 2009 · 854 Inlägg

meatos skrev:

miccisbobba skrev:

Hanna86 skrev:

Dom körde väl inte bara en gång mot varandra?? För vad jag vet så vann skylinen en gång mot en 940 o förlorade en gång

skylinen ville ju köra en gång till när 940n vann, för han sa att den ladda lite.
så körde dom igen och han blev tagen igen.

940 gick ju jävligt bra också! Vi gick nästan jämt på vårat race smile

Ställer du upp på revenge nästa MoM? Är bra sugen wink

BMW M3 Coupé "3.0 goes 3.2" (1994)
meatos
4 september 2009 · 424 Inlägg

Kmarcus skrev:

meatos skrev:

miccisbobba skrev:

skylinen ville ju köra en gång till när 940n vann, för han sa att den ladda lite.
så körde dom igen och han blev tagen igen.

940 gick ju jävligt bra också! Vi gick nästan jämt på vårat race smile

Ställer du upp på revenge nästa MoM? Är bra sugen wink

haha självklart! trimmat lite till nu? wink

Cyruc
5 september 2009 · 41 Inlägg

Är sugen på att köra ett race mot någon den 12:e.. Någon som är på??

meatos
5 september 2009 · 424 Inlägg

Cyruc skrev:
Är sugen på att köra ett race mot någon den 12:e.. Någon som är på??

Det lär nog bli en del körning då smile

Men ingen ide att prata om det här.

Senast redigerat av meatos (5 september 2009)

DalleRacing
5 september 2009 · 1 738 Inlägg

money__man skrev:

miccisbobba skrev:

Hanna86 skrev:

Dom körde väl inte bara en gång mot varandra?? För vad jag vet så vann skylinen en gång mot en 940 o förlorade en gång

skylinen ville ju köra en gång till när 940n vann, för han sa att den ladda lite.
så körde dom igen och han blev tagen igen.

ja för första gången ställde jag ner den på o,2 för o se om den sluta bluddra vid full gas men gjorde den inte så jag ställde tillbaka den på o,6 o då vann jag...  drog även honom på andra racet som vi åkte till om vi pratar om samma 940...

Hej hej!!!

Skriver direkt fran turkiet nu smile Jag korde den vinroda 940 n Missade tvvarr 2an vid andra racet men staller garna upp igen for ett 3 e race ses i nkpg smile

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
DalleRacing
5 september 2009 · 1 738 Inlägg

For er som undrar vad min uppsattning i motorn var 3 tum fran turbo utan kat 1 i ladd chippade boxar inget annat utbzt original turbo motor turbo topp inte sa daligt o hanga pa en skzline men vill ha en langre raka nasta gang

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
jocke_berg93
7 september 2009 · 158 Inlägg

galeen skrev:

miccisbobba skrev:

money__man skrev:

ja för första gången ställde jag ner den på o,2 för o se om den sluta bluddra vid full gas men gjorde den inte så jag ställde tillbaka den på o,6 o då vann jag...  drog även honom på andra racet som vi åkte till om vi pratar om samma 940...

japp, vinröd. han drog dig två ggr ju!
du blev ju slagen av oss också för några veckor sen!

jaja jag vinner över er alla 3 har jag störst k** då?

haha ska vi mäta:P

LOFA
7 september 2009 · 17 Inlägg

940RDALLE skrev:
For er som undrar vad min uppsattning i motorn var 3 tum fran turbo utan kat 1 i ladd chippade boxar inget annat utbzt original turbo motor turbo topp inte sa daligt o hanga pa en skzline men vill ha en langre raka nasta gang

En kompis till mig körde ifrån en Skyline GTS med sin Karman ghia  med ca 80hk på ett 200m race så hur svårt kan de va?
GTS:en otrimmad är ju som vilken svenssonbil som hellst prestandamässigt.

cuppre negativ..
7 september 2009 · 167 Inlägg

haha, sandlåde nivå..

"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen.
www.5100.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang