Eftersnack: FRIDAY NIGHT MEET 2/10

Dreadl0ck
3 oktober 2009 · 46 Inlägg

Vi åkte och myste lite - marshaller och grejer. Mysigt värre.

Roos
3 oktober 2009 ·

Simster skrev:

rooos skrev:

Simster skrev:
Det är inte storleken som Räknas!

eller? :-s

Jo det hade det blivit det som räknas om jag inte bromsat där i parkeringshuset när vi möttes wink lol

Hur menar du nu om jag får fråga?? tror du inte jag hade kunnat Knuffa bort dig??
jag var bara snäll och lät dig backa så att jag inte skulle behöva förstöra din front! wink big_smile






Det var rätt kallt igår, kul att det var en del som trotsade kylan och ville ha kul ändå smile

Du har mer front att förstöra än mig! big_smile Ska vi testa? lol

Roos
3 oktober 2009 ·

J_smooke skrev:

rooos skrev:
Tack för en trevlig kväll grabbar!

Tycker lätt min van tog pris som kvällens snyggaste bil wink

haha.. Lätt snyggast ^^

Du borde få pris för klockrenaste körningen oxå ^^
rätt svårt att missa din lilla trottoar-tur ^^ och bästa parkeringen wink

Haha vafan parkerar man långt bort måste man ju gå långt också.. det går ju inte! lolcool

cruel88 CREW FTR
3 oktober 2009 · 435 Inlägg

Måste med tacka alla medverkande för en väldigt bra sommar! grymt kul hade jag och ser fram emot en bra vinter med hehe!!

FUCKTARD RACING CREW
cruel88 CREW FTR
3 oktober 2009 · 435 Inlägg

Residence skrev:
Måste tacka jag med, otroligt proffsigt och snyggt med enkla medel, tycker dock synd om tnm golfen som agerade ensam vakt. Cred till dig. / mr. Residence i bmw 5an.

trivdes rätt bra där uppe hehe 26 grader varmt i bilen medans alla andra frös men hade lite sällskap iaf min trogna flickvän var med i bilen och vissa tnm medlemar stanna o snacka när dom åkte förbi! så de var lungt o skönt hehe..

FUCKTARD RACING CREW
Dreadl0ck
3 oktober 2009 · 46 Inlägg

Som ni märkte asade jag runt på extra blixt och fick endel bra bilder. Tack för hela kvällen och även säsongen även om jag hoppade på lite sent. Men nästa vår - då är jag med från början smile

Tack också alla ni som kom med glada tillrop och ni som gillar min Magnum smile

http://dreadlock.prisjakt.nu/Bilen/FNM1002/FridayNight-1.jpg

http://dreadlock.prisjakt.nu/Bilen/FNM1002/FridayNight-2.jpg

http://dreadlock.prisjakt.nu/Bilen/FNM1002/FridayNight-3.jpg

http://dreadlock.prisjakt.nu/Bilen/FNM1002/Celica-4.jpg

http://dreadlock.prisjakt.nu/Bilen/FNM1002/Volvo.jpg

http://dreadlock.prisjakt.nu/Bilen/FNM1002/Evo.jpg

Och en höstbonus:

http://dreadlock.prisjakt.nu/Bilen/FNM1002/Cykel.jpg

-Anteson-
3 oktober 2009 · 160 Inlägg

rigtigt fina bilder dread    och rooos  och simster känner jag lite flörtande på g har elle=D

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!
Simster TNM
3 oktober 2009 · 89 Inlägg

Wangro skrev:
rigtigt fina bilder dread    och rooos  och simster känner jag lite flörtande på g har elle=D

hahaha!, ja, funderade på om jag skulle stöta på henne, men hon har nog rätt, min front skulle gå sönder när jag väl stöter. skulle bli en dyr flört med många tårar. (läs: MINA tårar) ;-D

Simster TNM
3 oktober 2009 · 89 Inlägg

Dreadl0ck skrev:
http://dreadlock.prisjakt.nu/Bilen/FNM1002/Evo.jpg

Snygga bilder ;-)

Rock-Star
3 oktober 2009 · 2 982 Inlägg

golfmk5 skrev:

Residence skrev:
Måste tacka jag med, otroligt proffsigt och snyggt med enkla medel, tycker dock synd om tnm golfen som agerade ensam vakt. Cred till dig. / mr. Residence i bmw 5an.

trivdes rätt bra där uppe hehe 26 grader varmt i bilen medans alla andra frös men hade lite sällskap iaf min trogna flickvän var med i bilen och vissa tnm medlemar stanna o snacka när dom åkte förbi! så de var lungt o skönt hehe..

klart man har minst 26grader om man har tjej i bilen mitt ute i ingenstans med mycket imma tonguelol

Timp_aa Team Whiplash Racing
4 oktober 2009 · 146 Inlägg

Residence skrev:

golfmk5 skrev:

Residence skrev:
Måste tacka jag med, otroligt proffsigt och snyggt med enkla medel, tycker dock synd om tnm golfen som agerade ensam vakt. Cred till dig. / mr. Residence i bmw 5an.

trivdes rätt bra där uppe hehe 26 grader varmt i bilen medans alla andra frös men hade lite sällskap iaf min trogna flickvän var med i bilen och vissa tnm medlemar stanna o snacka när dom åkte förbi! så de var lungt o skönt hehe..

klart man har minst 26grader om man har tjej i bilen mitt ute i ingenstans med mycket imma tonguelol

haha 26. jag brukar slå på bilen på 32 grader och stiger ut 1 min senare pga att de är på tok för varmt.

trevliga träffar grabbar. synd att kylan ska förstöra. fick mig en repa med en liten värmis innan. synd att däcken var för kalla och bara spann sig fram. men lika kul ändå big_smile. tackar för mig och hoppas på att ni kommer med någon vinter träff för vinter pulkor smile

Team Whiplash Racing
BMW E34 540ia/t "Rosthögen" (1995)
BMW E46 M3 "FELSTYRD" (2003)
BMW M5 (E39) "Säpo Edition" (1999)
adam_honda
4 oktober 2009 · 42 Inlägg

rätt kul va det väl big_smile
men lite kallt va det ju oxå smile

Honda civic "EK" (1998)
Honda civic type r "ep3" (2004)
cruel88 CREW FTR
4 oktober 2009 · 435 Inlägg

Residence skrev:

golfmk5 skrev:

Residence skrev:
Måste tacka jag med, otroligt proffsigt och snyggt med enkla medel, tycker dock synd om tnm golfen som agerade ensam vakt. Cred till dig. / mr. Residence i bmw 5an.

trivdes rätt bra där uppe hehe 26 grader varmt i bilen medans alla andra frös men hade lite sällskap iaf min trogna flickvän var med i bilen och vissa tnm medlemar stanna o snacka när dom åkte förbi! så de var lungt o skönt hehe..

klart man har minst 26grader om man har tjej i bilen mitt ute i ingenstans med mycket imma tonguelol

haha nu ska vi inte gå in på det hehe!!

FUCKTARD RACING CREW
cruel88 CREW FTR
4 oktober 2009 · 435 Inlägg

Timp_aa skrev:

Residence skrev:

golfmk5 skrev:

trivdes rätt bra där uppe hehe 26 grader varmt i bilen medans alla andra frös men hade lite sällskap iaf min trogna flickvän var med i bilen och vissa tnm medlemar stanna o snacka när dom åkte förbi! så de var lungt o skönt hehe..

klart man har minst 26grader om man har tjej i bilen mitt ute i ingenstans med mycket imma tonguelol

haha 26. jag brukar slå på bilen på 32 grader och stiger ut 1 min senare pga att de är på tok för varmt.

trevliga träffar grabbar. synd att kylan ska förstöra. fick mig en repa med en liten värmis innan. synd att däcken var för kalla och bara spann sig fram. men lika kul ändå big_smile. tackar för mig och hoppas på att ni kommer med någon vinter träff för vinter pulkor smile

haha bra där! min kan man inte ens ha 32 grader i annars skulle de vara nåt hehe

FUCKTARD RACING CREW
Timp_aa Team Whiplash Racing
4 oktober 2009 · 146 Inlägg

golfmk5 skrev:

Timp_aa skrev:

Residence skrev:

klart man har minst 26grader om man har tjej i bilen mitt ute i ingenstans med mycket imma tonguelol

haha 26. jag brukar slå på bilen på 32 grader och stiger ut 1 min senare pga att de är på tok för varmt.

trevliga träffar grabbar. synd att kylan ska förstöra. fick mig en repa med en liten värmis innan. synd att däcken var för kalla och bara spann sig fram. men lika kul ändå big_smile. tackar för mig och hoppas på att ni kommer med någon vinter träff för vinter pulkor smile

haha bra där! min kan man inte ens ha 32 grader i annars skulle de vara nåt hehe

wink illa, men jag tror din är lite mer isolerad än vad min e. räcker med att jag stänger av den i någon min och genast e de is kalt i bilen big_smile....

Team Whiplash Racing
BMW E46 M3 "FELSTYRD" (2003)
BMW M5 (E39) "Säpo Edition" (1999)
BMW E34 540ia/t "Rosthögen" (1995)
J_smooke
4 oktober 2009 · 7 Inlägg

rooos skrev:

J_smooke skrev:

rooos skrev:
Tack för en trevlig kväll grabbar!

Tycker lätt min van tog pris som kvällens snyggaste bil wink

haha.. Lätt snyggast ^^

Du borde få pris för klockrenaste körningen oxå ^^
rätt svårt att missa din lilla trottoar-tur ^^ och bästa parkeringen wink

Haha vafan parkerar man långt bort måste man ju gå långt också.. det går ju inte! lolcool

haha. jo de är iofs sant ^^

Men de e en schysst vagn ^^
va paya du för den? tongue

Saab 9-5 "SE 4D 2.3T" (1999)
cruel88 CREW FTR
5 oktober 2009 · 435 Inlägg

Timp_aa skrev:

golfmk5 skrev:

Timp_aa skrev:

haha 26. jag brukar slå på bilen på 32 grader och stiger ut 1 min senare pga att de är på tok för varmt.

trevliga träffar grabbar. synd att kylan ska förstöra. fick mig en repa med en liten värmis innan. synd att däcken var för kalla och bara spann sig fram. men lika kul ändå big_smile. tackar för mig och hoppas på att ni kommer med någon vinter träff för vinter pulkor smile

haha bra där! min kan man inte ens ha 32 grader i annars skulle de vara nåt hehe

wink illa, men jag tror din är lite mer isolerad än vad min e. räcker med att jag stänger av den i någon min och genast e de is kalt i bilen big_smile....

hehe kanske de:P..

FUCKTARD RACING CREW
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang