10 oktober 2009
Trådstartare
Hej!
Vintern har kommit till norr varken vi vill det eller inte och då kan det vara en ide nu när mörkretstimmar blir allt längre att montera extraljus på bilen för att få en bättre sickt.
Nu till min fråga, jag har är i full färd å montera extraljus på min Volvo S40 t4 -98 och hittar inte vart jag ska koppla styrningen till relät. jag har mätt på alla möjliga ställen men hittar bara konstan ström även till heljuset, nu är det så att föra ägaren har monterar xeonljus på heljuset och även från den styrboxen kommer det ut 12V helatiden. Jag har den typen av lyckta som det sitter två reflektorer i en för hel och parkiringsljus och andra för halv. Jag har även provat på kontakten som går in i lycktan men utan å bli någe klokare. Det är inte heller felkopplat på relät eftersom det följde med en kontakt till det som alla kablar sitter på. Är det någon där ute som vet var jag ska koppla det förbannade extraljuset?
Tacksam för alla som har en ide vad det kan vara.
“Sure it's quiet, for a diesel. But that's like being well-behaved… for a murderer.” Jeremy Clarkson