5096
Sök

Nyckel till 745 gick sönder kan inte öppna dörrar. OBS!!!Centrallås. Hjälp!

258 Inlägg
21 november 2009
Trådstartare
Ja undrar hur ska jag göra nu när nyckel har gått sönder, finns inga extra nycklar och måste åka.
Hur öppnar jag utan nyckel när det är centrallås också. ???

Det är inte farten som dödar, det är sättet du stannar på.

130 Inlägg
21 november 2009
försök ta en ståltråd å lirka in mellan dörren å karmen å ryck upp knoppen med... annars knacka en ruta kanske

2 Inlägg
21 november 2009
tja! är det någon som vill hjälpa mig... ? det angående hur man byter Termostat och kylarvätska som har gått sönder? någon som kan? vart skulle man betala för det?

mvh-.))))
a

2 Inlägg
21 november 2009
tja! är det någon som vill hjälpa mig... ? det angående hur man byter Termostat och Behållare för kylarvätska som har gått sönder? någon som kan? vad skulle man betala för det?

mvh-.))))
a

258 Inlägg
21 november 2009
Trådstartare
Migue81 skrev:
tja! är det någon som vill hjälpa mig... ? det angående hur man byter Termostat och kylarvätska som har gått sönder? någon som kan? vart skulle man betala för det?

mvh-.))))
a

vilken bil ?

Det är inte farten som dödar, det är sättet du stannar på.

Skaune
21 november 2009
Migue81 skrev:
tja! är det någon som vill hjälpa mig... ? det angående hur man byter Termostat och Behållare för kylarvätska som har gått sönder? någon som kan? vad skulle man betala för det?

mvh-.))))
a

vad sägs om att skapa en egen tråd???

Bärs!
3 456 Inlägg
21 november 2009
Migue81 skrev:

mvh-.))))
a

Hahaha! Skaaaplig trådkapning! lol

Garaget.org peakade 2008.

Avstängd
914 Inlägg
21 november 2009
Knacka en ruta bara.

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

NissanMotorsport
21 november 2009
Varför vill man komma in i bilen då, när man ändå inte kan köra? har du nyckeln i två delar, kanske finns en som kan kopiera nyckeln ändå? vet ej..

Sök