Intresse för info om RALLY 2010

markusan89
15 december 2009 · 150 Inlägg

När förra året närmade sig slutet på allt vad motorsport heter så skapade jag en tråd om resterande rally tävlingar i Skåne och Blekinge län.

Tänkte kolla om det finns intresse för att jag skriver vilka tävlingar som finns under 2010 att åka och kolla på?

Vill gärna veta vad ni tycker jag ska skriva med.. Om jag ska skriva om de e grus eller asfalt, var HQ ligger m.m

Med vänliga Hälsningar

Markus

Volvo 850 (1994)
Tulldahl Gas til de ras!!
15 december 2009 · 100 Inlägg

Jag tycker detta låter som en bra idé, då jag har fått blodad tand på rally nu på senaste året.. har precis flyttat upp till osby och är därför intresserad av rally runt hässleholm och kristianstad..  tack på förhand:D

Alla säger att styla en volvo är som att sminka en gris!!!
Låt mig då sminka mitt svin!!
TireSlayer Tvivlare
16 december 2009 · 2 266 Inlägg

helt perfekt! hade bra användning av din förra tråd smile

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.
WeDo
16 december 2009 · 3 390 Inlägg

Ändra rubriken så den följer rubrikanvisningarna så slipper tråden låsas.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
markusan89
17 december 2009 · 150 Inlägg

tycker ni de va bra info så som jag skrev de förra året? Vad tävlingen heter, Vem som anordnar, var den går och om det är grus eller asfalt?

Volvo 850 (1994)
Tubbex
17 december 2009 · 1 517 Inlägg

ja det låter kanon bra. Bor typ i ystad, så om det kommer gå nått rally här nere? hörby kanske?  bara skriva ner wink sist man kollade på det fick man kick att man vill kolla på mer smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang