2740
Sök

Film: Till en vän...

59 Inlägg
21 juli 2006
#41
sörjer .. men filmen funkar inte vill hemskt gärna se den .. hmm

" Att styla en volvo är som att sminka en gris "
Stor snopp liten bil Liten snopp stor bil Fan jag har ju liten då.. :P haha

353 Inlägg
21 juli 2006
#42
samm här, vill hemskt gärna se den....Ny länk?

Enjoy....

199 Inlägg
21 juli 2006
#43
HummerBuster skrev:
sörjer .. men filmen funkar inte vill hemskt gärna se den .. hmm
funker inte för mig heller,,, (beklagar sorgen)..


15 Inlägg
26 juli 2006
Trådstartare
#44

Allt går utom små barn och trasiga leksaker (och dåliga video länkar, grrr)

22 Inlägg
11 september 2006
#45
Beklagar värkligen sorgen! sad


Audiförare
51 Inlägg
17 september 2006
#46
Beklagar sorgen, mycket bra och betydelsefull film.
Förlorade själv en god vän i en bilolycka för 6 år sedan

Jag säger bara en sak, det vill gärna bli bra:)

Skåne
269 Inlägg
17 september 2006
#47
lider med dig!!!

Man lever bara en gång......

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
17 september 2006
#48
Beklagar verkligen din sorg.
Vet tyvär själv hur det känns, men det är oxå som så att livet måste gå vidare, inte minst av respekt för de bortgågna.
Å visst behöver vi nog alla (nästan alla iaf...) tänka till lite granna i trafiken...
Total kvaddade själv en clio-99 sommaren -00 å visst blev jag lugnare i trafiken, men kommer nu åter igen på mig själv titt som tätt att testa gränserna igen...det är inte bra...sad För den turen jag hade sommaren -00 lär jag inte ha igen. Förstod inte ens själv hur jag kunde klarat mig då jag såg bilen dagen efter smällen, men det är väl det man kallar änglavakt.

Filmen var mkt bra, tårarna flödade längs mina kinder då gamla minnen dök upp!

Var rädd om dig! (det gäller alla!) Utsätt iaf inte någon annan för fara....

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

2 652 Inlägg
17 september 2006
#49
beklagar

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 september 2006
#50
fan va den där filmen tog hårt sad 
riktigt bra film.. den får säkert många å öppna ögona för trafiken smile

beklagar värkligen sorgen sad


å jag beklagar värkligen sorgen till ALLA som mist en nära vän i trafiken bara för att de finns dom som inte har nå trafikvett hmm


vet själv hur de känns tyvär.. 29 Maj 2003 klockan 00.05 inträffade en olycka i en korsning 2,5 mil från mig, 2st bilar var inblandad... 7st personer var inblandad i olyckan varav 5st dog å 2st skadades allvarligt.. å 3st av dom som dog var mina kompisar å 1st av dom som vart skadad var min kompis...å lite jobbigt vare att man hade träffat alla som dog samma dag å lixom snackat med dom å dom var så glad att de snart var sommar lov å dom skulle ha så kul osv så togs deras liv bara nåra timmar senare *snyft* för att han som körde var lite ouppmärksam å den andra bilen körde för fort sad...  fy faan va lessen man var då hur länge som hellst.. var åk rädd när man åkte bil med nån i säkert ett helt år efter de sad

å en sak till som kändes jobbigt var att jag hade kunnat vara med i den bilen men jag var för trött å orkade inte följa med på den där festen dom skulle till sad å de jag har funderat på ända sen dess å även funderar på ibland fortfarande är om jag hade följt med kanske de hade tagit nån sekund längre tid innan bilen hade kommit iväg å då hade den där bilen i korsningen hunnit passera å inget hade hänt sad faan de handlade ju bara om sekunder!! om dom endå bara hade varit 10 sekunder långsammare så hade inget hänt sad



så har syrran min varit nära nåra gånger... änglavakt är vad hon har haft.. å att hon klarat sig är jag evigt tacksam...  för många år sen när hon hade en sierra så skulle hon skjutsa en kompis in till stan å äta å hennes kompis var ju full å skulle skämta å tog tag i ratten men eftersom hon var full så tänkte hon inte på hur hårt hon drog i ratten så syrran tappade kontrollen på bilen å bilen började snurra 5-6 varv på vägen å sendan upp på ett vägräcke så bilen nästan voltade å sedan ner på vägen igen å snurrade lite till å sedan for dom baklänges ner för en lång slänt med ett krondike längst ner så bilen vart över en meter kortare.. bakänden på bilen slutade alldeles bakom framstolarna å de ända syrran fick var ett blåöga men hennes kompis fick åka till sjukhuset å operera ögat....

så lyckades hon få punka på mammas opel kommendore -75 som var värderad till 65tusen å for o dicket å hoppade å stuttsade å rak igenom en lycktstolpe osv men då klarade hon sig helt utan skador....


å jag själv höll på å göra bort mig under den tiden jag körde epa.. när jag skulle "köra rally" på en skogsbils väg å fick sladd i typ 90-100km/h å höll på å åka rakt ut på ett hygge som lutade ganska mkt neråt å hade jag farit av där så hade jag fått en sten som var minst 3 gånger så stor som epan rakt på förar dörren å då hade man nog inte överlevt men jag lyckades till slut reda upp sladden så de gick bra smile.. å de jävliga var att jag hade tjejen min å en kompis med mig.. men efter de så fick jag en tanke ställare å kör jämt lungt nu när jag har mer folk med mig eftersom när dom åker med mig så ansvarar jag över dom.. plus att jag skulle inte kunna leva med att en polare skulle vara död pga mig sad



oj jävlar vad mkt man skrev yikes big_smile


så kör för faan lungt allihopa!!!!
Senast redigerat av volvo_glenne (25 september 2006)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

250 Inlägg
25 september 2006
#51
Ja detta tog fram tårarna, har förlorat ett par nära vänner i trafikolyckor och själv har man varit nära,

körde över en liten bro o tappa fästet o körde först in i hägra räcket o snurrade 3-4 varv o sen in i räcket på vänstra sidan o sen flög bilen ut 30 meter på en åker precis efter bron, utan bälte skulle varken ja eller passagerarna finnas idag...bilen såg ut som en jävla konservburk o allt rutor var krossade, ja hade världens bula i skallen för att airbagsen inte utlöstes, är för evigt taksam för att bilen bakom (en taxi) stannade o drog ut alla oss ur bilen, det brinnande vraket....

Tänk först o låt inte högerfoten regera...

______________________________________________________
Subaru Impreza / Fiat Coupe 20VT / Volvo S80 T6 / Seat Leon Tsi
______________________________________________________

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
25 september 2006
#52
Beklagar sorgen...Tårögd...man blir påmind om mkt dumt man gjort i trafiken...både med bil och med moped och överlevt mot alla odds...men moped var ju över 10 år sen...har förlorat 4 vänner i olika olyckor..varav 3 inom ett år,men man kommer över det och går vidare till slut...så länge dom är ihågkomna så dör dom på nåt sätt aldrig helt.
Nu skulle jag bara vilja få tag på låten i filmen..den verionen av den alltså,inte originalet...nån som vet??

Stolt far till Freddy 18/12-08

244 Inlägg
25 september 2006
#53
kan tyvärr inte se filmen (finns det någon ny länk eller kan du skicka via msn eller dyl?), men jag beklagar sorgen!

"Remember, there's a big difference between kneeling down and bending over..." //-Zappa

244 Inlägg
25 september 2006
#54
nu funkade filmen! USCH säger jag bara... skänker en tanke med en tår i ögat till alla som förlorat någon i trafiken! ='(

"Remember, there's a big difference between kneeling down and bending over..." //-Zappa

Pedant med passion för bankörning
113 Inlägg
25 september 2006
#55
riktigt fint gjort och man får verkligen en tankeställare! Verkligen hemskt när sånt här händer!!!

BMW ///M-Power - När du älskar att köra!

bullsmugglare
190 Inlägg
25 september 2006
#56
beklagas sorgen... har haft några polare som kört av riktigt illa men ta i trä så har alla klarat sej,

Nån som har läst kommentarerna på Streetfire till den här filmen? verkar verkligen som svenskar o amerikaner tänker olika. fattar inte hur dom kan klaga o tracka ner på den här filmen??

tycker det var jävligt fint gjort av dej att göra en sånhär hyllning

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

505 Inlägg
25 september 2006
#57
Alla som undrar om vad första låten heter, Takida - Give into me (ridin' high version) , den finns på Takidas skiva som heter Thorns, ni som gillar Takida borde köpa skivan. www.takida.se

Calibra Turbo 4x4

268 Inlägg
4 oktober 2006
#58
fan vilken rörande film, man får sig verkligen en tankeställare, ingen jag känner har omkommit i trafiken än, men min kusin har smällt 3 gånger, en gång till å han kan inte kalra det.. så onödigt man kör ibland, tar risker, leker me livet.. tycker verkligen synd om er som förlorat någon nära anhörig i en trafikolycka.. det händer så lätt men förändrar så mycket..



Sök