Angående: Gumball 3000, Malmö - Stockholm.

andree_s4
13 mars 2010 · 7 Inlägg

Klart man måste va på detta smile

Ctr07
13 mars 2010 · 247 Inlägg

Ja varför inte  smile jag är på.

kovacs91
20 mars 2010 · 3 Inlägg

Själv ska man köra med en carisma 1,8 smile inte mycket att komma med men en rolig sak ändå en blå carima med gumball dekaler och monster energy samt OLW:) en kul sak:)

Senast redigerat av kovacs91 (20 mars 2010)

Nitrometanskada Gött mos
21 mars 2010 · 1 096 Inlägg

Följde med min kompis som moraliskt stöd när hon skulle på casting för ett värdinne jobb i Gumball 3000 smile hoppas hon får jobbet!

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
kovacs91
9 april 2010 · 3 Inlägg

hej igen ville bara säga att jag va vid bron idag för att kolla upp den vägen till tullen som man sedan kan köra på motorvägen via, till mötesplatsen ??skånesfagerhults rastplats?? den vägen är stängd för ej behörig trafik och har en port, vilket gör det helt omöjligt att komma ditt och via bunkeflod strand går det ej att nå rastplatsen iheller. så det e kört sålänge man inte kör över till köpenhamn och tillbaka:/

BuickWildcat
10 april 2010 · 2 Inlägg

Vilken bana har haft besök av F1,VM i road racing (minst 10 år) VM med sportvagnar osv + att där är en landningsbana för privatflyg klart att dom valt Anderstorp + den är säkrare (bättre av åkningszoner) och banan är  snabbare

TLO skrev:
Malmö - Jönköping - Linköping -Stop på Anderstorp Raceway- Norrköping - Stockholm.


Får inte ihop detta.... Anderstorp???  Borde rimligen vara Mantorp ????

Senast redigerat av BuickWildcat (10 april 2010)

Krilles_
10 april 2010 · 131 Inlägg

BuickWildcat skrev:
Vilken bana har haft besök av F1,VM i road racing (minst 10 år) VM med sportvagnar osv + att där är en landningsbana för privatflyg klart att dom valt Anderstorp + den är säkrare (bättre av åkningszoner) och banan är  snabbare

TLO skrev:
Malmö - Jönköping - Linköping -Stop på Anderstorp Raceway- Norrköping - Stockholm.


Får inte ihop detta.... Anderstorp???  Borde rimligen vara Mantorp ????

Tror inte det var så han menade.

De har skrivit fel från början de ska vara Malmö - Anderstorp - Jönköping ..........

Volvo 142 (1971)
sthu
11 april 2010 · 13 Inlägg

Jag ska köra från hbg upp till anderstorp.. Känns inte roligt att köra motorväg med en bil som varvar 4000rpm vid 130kmh tongue men men. Jag ser fram emot att se många fina superbilar och kändisar. Ungefär hur dags kan vara lagom att köra? är kl 9 från hbg lagom eller är det för sent om man vill se så många som möjligt? Jag vill gärna veta hur dags ni andra hade tänkt köra.

seth_enslow
20 april 2010 · 81 Inlägg

Ja, nu börjar det närma sig. Kommer bli riktigt häftigt att köra med och självklart ska det filmas och fotograferas så man kan klippa ihop nån film sen. Hoppas nu att vädret också blir bra.

Man kan köra snålt med attityd.
Min Clio Sport tourer är bevis på det.
kovacs91
25 april 2010 · 3 Inlägg

Kalendergatan skrev:
Någon som vet när de kör ifrån Köpenhamn den 2/5?

Mvh

dem kör inte från köpenhamn den andre maj, dem kör från köpenhamn den 3 maj mot anderstorp där dem ska vara kl 11:)

GodaDraken76
3 maj 2010 · 59 Inlägg

Såg 1 st Aston Martin på inre ringvägen vid söderkulla avfarten kl 0947 med 100 tals klistermärken och UK regplåt, antar det var en av Gumball förarna, var påväg till jobbet så jag kunde inte följa efter sad

// Ulrik

Porsche 996 Turbo FS490 -01 - Såld
Corvette C6 Z06 -07 - Såld
Toyota Supra MKIV T78 Euro Spec -93 - Såld
street_racing_90 Audi racing
4 maj 2010 · 634 Inlägg

vi stod på en gång bro med bilen mellan lockarp och svågertorp hehe så rätt många feta gumball bilar hehe

halgurd
4 maj 2010 · 26 Inlägg

Sköna snubbar som på TV4:s nyhetsinslag poserar med snuten som precis lappat dem...

http://www.nyhetskanalen.se/1.1622936/2 … _lyxrallyt

turbokrille
4 maj 2010 · 122 Inlägg

f*n jag missade det...trodde det var idag:( men men blir fler årsmile Nån som fick lite goa bilder/filmer

mvh

Allways four wheels drive
street_racing_90 Audi racing
4 maj 2010 · 634 Inlägg

ingen som filmade eller tog bilder ?

seth_enslow
5 maj 2010 · 81 Inlägg

Kolla min film som jag klippte ihop..
http://www.youtube.com/watch?v=ckxRWdPynno

Man kan köra snålt med attityd.
Min Clio Sport tourer är bevis på det.
street_racing_90 Audi racing
5 maj 2010 · 634 Inlägg

seth_enslow skrev:
Kolla min film som jag klippte ihop..
http://www.youtube.com/watch?v=ckxRWdPynno

nice tack!

Marcuss88
5 maj 2010 · 12 Inlägg

gillade filmen, bra kvalite med så tummen upp här!

Senast redigerat av Marcuss88 (5 maj 2010)

Transporter89
10 maj 2010 · 957 Inlägg

kovacs91 skrev:
Själv ska man köra med en carisma 1,8 smile inte mycket att komma med men en rolig sak ändå en blå carima med gumball dekaler och monster energy samt OLW:) en kul sak:)

Hade  en  carisam 1.8 gdi  jag med  den går  bra  en då  för att ha så lite  häst  och motor

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang