Film: Mazda RX7 -99 - Superior Imports - Superior Syd

goffemannen
11 juni 2010 · 205 Inlägg

Har varit uppe hos Superior Imports i Katrineholm å filmat lite salubilar igen. För mer information om denna bilen va vänliga kontakta Superior Imports


Filmat med Canon Legria HF20 + Raynox Semi Fisheye x.03 -+ Sony Vegas Movie HD + Magic Bullet Looks + Hemmabyggd Glidetrack


Vimeo:
http://www.vimeo.com/12469678

Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=Lzf-mmC2Ods

Senast redigerat av goffemannen (11 juni 2010)

JDMy00 ClubJDM.se
11 juni 2010 · 1 608 Inlägg

Sjukt bra filmer du langar upp! smile Det enda jag har att "klaga" på är att jag hade velat sett den köra lite tongue

Mazda Mx-5 (1999)
Aerodynamik ...
11 juni 2010 · 7 120 Inlägg

Riktigt proffsigt! Men hade också velat se lite action smile

goffemannen
11 juni 2010 · 205 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Riktigt proffsigt! Men hade också velat se lite action smile

Tack tack.

Tycker inte det är så lämpligt då bilen är tillsalu. Så vi lämnar actionkörning åt den som köper bilen istället smile

JDMy00 ClubJDM.se
11 juni 2010 · 1 608 Inlägg

goffemannen skrev:

Aerodynamik skrev:
Riktigt proffsigt! Men hade också velat se lite action smile

Tack tack.

Tycker inte det är så lämpligt då bilen är tillsalu. Så vi lämnar actionkörning åt den som köper bilen istället smile

Jag menade iaf inte direkt att ni skulle drifta runt med den, men lite fly by`s på någon fin väg så man hade fått höra ljudet lite mer. smile

Mazda Mx-5 (1999)
goffemannen
11 juni 2010 · 205 Inlägg

JDMy00 skrev:

goffemannen skrev:

Aerodynamik skrev:
Riktigt proffsigt! Men hade också velat se lite action smile

Tack tack.

Tycker inte det är så lämpligt då bilen är tillsalu. Så vi lämnar actionkörning åt den som köper bilen istället smile

Jag menade iaf inte direkt att ni skulle drifta runt med den, men lite fly by`s på någon fin väg så man hade fått höra ljudet lite mer. smile

Kanske det...men vi hade även ont om tid denna dagen så han inte med allt som vi ville.

MrJAM
13 juni 2010 · 1 464 Inlägg

Fint. Hittar inga fel (förutom att bilen inte körs av förklarliga skäl som du skriver) och jag måste säga att glidecam verkligen gör sig.

Men du är inte rädd att moderatorerna här ser filmen som en annons alt. reklam (eller både och)? De gillar verkligen inte dessa saker.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
jagarbosse Bilentusiast
13 juni 2010 · 489 Inlägg

riktigt fin film, men jag tycker den var för lång. det blev att man spolade för att se om det "hände" något.

kör Golf LX -83, 1,6 med godis
Volkswagen Golf LX "Stormtrooper" (1983)
Goffen Administratör
13 juni 2010 · 2 974 Inlägg

Vänligen använd köp&sälj för annonsering.

En kopp av den svarta såsen...
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang