5666
Sök

Köpråd BMW 328 kombi

Pfffft
906 Inlägg
20 juli 2010
Trådstartare
Står i tanke att byta ut min gula Skoda Fabia till en nice 328 kombi .
Lite funderingar på ev problem med denna bilen.

Thanx //Cizla
Senast redigerat av Cizla (20 juli 2010)

Umadbro?

2 337 Inlägg
20 juli 2010
Begagnatguiden på autopower.se är väl ett bra ställe att börja på, finns både för E36 och E46 beroende på vilken du funderar på. Som en sidnot så är BMW:s namn på kombi just Touring, så att hitta en 328 kombi som inte är en Touring blir svårt wink

Pfffft
906 Inlägg
20 juli 2010
Trådstartare
Sarge skrev:
Begagnatguiden på autopower.se är väl ett bra ställe att börja på, finns både för E36 och E46 beroende på vilken du funderar på. Som en sidnot så är BMW:s namn på kombi just Touring, så att hitta en 328 kombi som inte är en Touring blir svårt wink

inte lätt att veta när man inte vet due wink
men ska försöka komma ihåg detta! (Y) cool

Umadbro?

Allmänt envis
12 512 Inlägg
20 juli 2010
Mycket trevlig vagn, som Sarge skrev är det Autopower och dess begagnatguide som gäller om man vill hitta information om bilen. Annars kör jag själv 328i, undrar du något mer specifikt är det bara att fråga smile

Och med tanke på din nuvarande bil måste jag länka till denna, gillar man gult kan den nog vara intressant;
http://www.blocket.se/blekinge/BMW_328i … 20&w=3

Lycka till med köpet!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Pfffft
906 Inlägg
20 juli 2010
Trådstartare
Rquired skrev:
Mycket trevlig vagn, som Sarge skrev är det Autopower och dess begagnatguide som gäller om man vill hitta information om bilen. Annars kör jag själv 328i, undrar du något mer specifikt är det bara att fråga smile

Och med tanke på din nuvarande bil måste jag länka till denna, gillar man gult kan den nog vara intressant;
http://www.blocket.se/blekinge/BMW_328i … 20&w=3

Lycka till med köpet!

ska kolla upp detta och kommer säkerligen komma med massa frågor haha. om det nu erbjuds svar wink
kollade länken, grymt sugen faktiskt *skrattar*

Umadbro?

299 Inlägg
20 juli 2010
ett mycket bra val big_smile

En generell BMW ägare: njuter mer av bilen än sambon eller frun, om den har någon vilket inte alltid är vanligt. Åker då gärna en omväg med bilen för att få chans att visa upp sig och gärna med dimljusen på. Mer intresserad av hur han blir uppfattad i sin bil än utanför, Tror det är en snabb sportbil han köpt fast det viktigaste är ändå att den andas premium och status bland arbetskamraterna.

Sök