Eftersnack: Södertälje träff No shame racing 22/8

Sunken-NSR NO SHAME RACING CREW
23 augusti 2010 · 162 Inlägg

Tack alla för en underbar träff! Kul att det är så många som dyker upp på träffarna ;D
Det skulle vara trevligt om ni som har tagit bilder samt filmer kan lägga upp dom här eller på facebook: No Shame Racing.

// Sunken NRS

För att bli gammal och erfaren måste man vara ung och galen.
/ Sunken
BMW M3 "2 fun 2 be good" (2002)
CarpeDiem German Engineering
23 augusti 2010 · 9 083 Inlägg

Tack till NSR för en kanonträff smile Bilder kommer läggas upp under veckan, måste redigera först tongue

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
bjoke
23 augusti 2010 · 21 Inlägg

Tack för en trevlig kväll smile synd att farbror blåbär inte kan vara som vanligt folk och umgås ist. smile

Senast redigerat av bjoke (23 augusti 2010)

T646R Crew
Johnjohn85
23 augusti 2010 · 9 Inlägg

Tack för en trevlig kväll smile men synd att bängen dök upp och bröt allt sad

Denniz-B
23 augusti 2010 · 161 Inlägg

Trevlig kväll. dock 2 fel mycket mygg och poliser:tongue men härligt att det vart färdig fikat lite senare;) mina bilder kommer upp i kväll:)

AudiZack Living the good Life!
23 augusti 2010 · 585 Inlägg

Hur många bilar vart det ungefär, hörde att det va rätt så många på moraberg parkeringen...

When the flag drops, the Bullshit stops.
CarpeDiem German Engineering
23 augusti 2010 · 9 083 Inlägg

AudiZack skrev:
Hur många bilar vart det ungefär, hörde att det va rätt så många på moraberg parkeringen...

Det var rätt mkt folk i Moraberg och Nykvarn smile

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
sebbe666 No Shame Racing Crew
23 augusti 2010 · 680 Inlägg

riktigt grym kväll....tyckte synd om alla som inte hade mygg medel.....en annan badade i mygg medel under hela kvällen..tror att det var publik rekord igår.....

MVH sebbe NSR Crew

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
snaku
23 augusti 2010 · 155 Inlägg

Jo, mygg medel kmr ingå i min utrustning tills nästa gång! Blir bara bättre och bättre arrangerat allt!smile

Ska peta upp mina bilder så småningom. Har svårt att hitta tid just nu till att redigera! Tänkte jag skulle sätta mig en dag inom en snar framtid och välja ut de bästa bilderna från träffarna som varit och redigera och slänga upp. Best of moraberg ungefär^^

Tänkte bara säga att det stod en DHL lastbil på tomgång vid den bortre parkeringen när jag skulle åka. Såg nästan ut som han stod och väntade. Var många bilar som hade parkerat mitt på planen dä och därför blockerade "gate:erna" eller vad man nu kallar det. Kan juh vara värt att tänka på tills nästa gång att man INTE blockerar för någon.

Saab 9-3 Viggen "Nordic" (2000)
TurboBonden
23 augusti 2010 · 30 Inlägg

va en trevlig kväll, vi lyckades ta oss till final igen, dock va motståndet i finalen väldigt svårt.
skulle va kul om nån har nån film från kvällen

Team Whiplash Racing
BlauMes
23 augusti 2010 · 1 801 Inlägg

snaku skrev:
Jo, mygg medel kmr ingå i min utrustning tills nästa gång! Blir bara bättre och bättre arrangerat allt!smile

Ska peta upp mina bilder så småningom. Har svårt att hitta tid just nu till att redigera! Tänkte jag skulle sätta mig en dag inom en snar framtid och välja ut de bästa bilderna från träffarna som varit och redigera och slänga upp. Best of moraberg ungefär^^

Tänkte bara säga att det stod en DHL lastbil på tomgång vid den bortre parkeringen när jag skulle åka. Såg nästan ut som han stod och väntade. Var många bilar som hade parkerat mitt på planen dä och därför blockerade "gate:erna" eller vad man nu kallar det. Kan juh vara värt att tänka på tills nästa gång att man INTE blockerar för någon.

Säg till när du lägger upp den så kan vi ju starta en Samlingstråd "best of moraberg"! smile

Kameran kom tyvärr inte med då jag kände mig duktigt sjuk och inte hade orken. Förlåt tongue

Saab 9-3 (2008)
turboforssen Telge Drifting Team
23 augusti 2010 · 5 398 Inlägg

TurboBonden skrev:
va en trevlig kväll, vi lyckades ta oss till final igen, dock va motståndet i finalen väldigt svårt.
skulle va kul om nån har nån film från kvällen

va sjukt imponerad av er 940 smile

Senast redigerat av turboforssen (23 augusti 2010)

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo v70 (1997)
Volvo 960 (1991)
BlauMes
23 augusti 2010 · 1 801 Inlägg

Kom ihåg att inte disskutera race! Vi vill gärna kunna lägga upp trådar om morabergsträffarna i fortsättningen!

Saab 9-3 (2008)
sebbe666 No Shame Racing Crew
23 augusti 2010 · 680 Inlägg

snaku skrev:
^^

Tänkte bara säga att det stod en DHL lastbil på tomgång vid den bortre parkeringen när jag skulle åka. Såg nästan ut som han stod och väntade. Var många bilar som hade parkerat mitt på planen dä och därför blockerade "gate:erna" eller vad man nu kallar det. Kan juh vara värt att tänka på tills nästa gång att man INTE blockerar för någon.

Ska kolla upp det tills nästa gång...MVH sebbe NSR Crew

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
TurboBonden
23 augusti 2010 · 30 Inlägg

turboforssen skrev:

TurboBonden skrev:
va en trevlig kväll, vi lyckades ta oss till final igen, dock va motståndet i finalen väldigt svårt.
skulle va kul om nån har nån film från kvällen

va sjukt imponerad av er 940 smile

jo den är riktigt ball och välbyggd, är inte bara effekt det handlar om, en hel del chassi också

Team Whiplash Racing
Hamilton
23 augusti 2010 · 8 873 Inlägg

Det är ganska uppenbart vad dessa träffar handlar om så jag hänvisar till texten nedan.

§8 Streetracing
Organiserig av olaglig streetracing får inte förekomma här (engligt svensk lag).
Det gäller oavsett om det sker direkt eller indirekt. Dvs, är det allmänt känt att en träff handlar om streetracing så är det inte tillåtet att annonsera eller diskutera träffen oavsett om det uttalats i tråden att det handlar om streetracing eller inte.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Låser härmed tråden.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang