Eftersnack:Sc Street Meet 18/9

Ninja80
18 september 2010 · 75 Inlägg

Vi på ScStyling vill tacka alla utställningsbilar och dB bialr som kom och trotsade regnet big_smile

Vill tacka all publik som kom och tittade!

Vi hoppas ni haft en trevlig dag och hoppas ni kommer nästa år smile

Här kommer listan på vinnarna:

Best European:
1:a Richard Kindwall V70 D5
2:a Nallen C70
3:a Mattias Ericsson S40

Best Female:
1:a Anneli Peaugeot 206Rc
2:a Sandra Golf III
3:a Christin Audi A4

Best American:
1:a Stefan Ford Focus
2:a Jonas Ford Thunderbird

Best Asian:
1:a Kalle Civic Type R
2:a Fredrik Nissan 200sx
3:a Marion Toyota Supra

Best Paint:
Nina Järvitalo Golf V

People Choise:
Arvid Volvo 965

Paket 1 från UppsalaBilRadio:
Stefan Ford Focus RS

Paket 2 från UppsalaBilRadio:
Kim VW Corrado VR6

Centralrekonden:
Nalle Volvo C70

Mekonomen:
Krikor
Klasson
Nina

dB Tävling:

8K:
1:a Kim Widman
2:a Philip Karlsson
3:a Fredrik Bohlin

20K:
1:a Sanny Wallman

Extreme:
1:a Micke Preinitz
2:a Jimmy Eriksson
3:a Arvid Lundquist

Spons:
1:a Ante Johansson
2:a Henke Andersson
3:a Thomas Arnell

Tack för oss från ScStyling så syns vi nästa år big_smile

svedis _______mr street design________
18 september 2010 · 141 Inlägg

förhoppnings vis så e jag frisk nästa år och då tar robban och jag med oss varsin bil ocksåwink

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Street-design.se
PSC/Pure Street Custom
Nafets86
18 september 2010 · 821 Inlägg

Synd med vädret annars en kanon dag och tack för priserna. Blev mycket chockad!

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
WooDMaN WooDMaN´s Buller golf :)
18 september 2010 · 1 834 Inlägg

Jösses så snabb du e Nina på att få upp infon det tackar man för.
Ska gå igenom alla bilder (lär ta ett tag) sen lägger jag upp dom.

Vill också tacka alla som trotsade vädret och orkade vara kvar i blötan.


//WooDMaN

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |
FilipWkarlsson
18 september 2010 · 1 Inlägg

Tack för en trevlig dag tråkigt nog spelade ju kim ifrån mig! men man får vara glad för en andra plats smile

Förresten jag stavas Filip smile

ki
18 september 2010 · 7 Inlägg

man får tacka för en trevlig träff och man lär ju komma nästa år....

Saab 9-3 viggen 2.3 ts "viggen" (1999)
WooDMaN WooDMaN´s Buller golf :)
18 september 2010 · 1 834 Inlägg

Nu så har jag gått igenom bilderna.
Allt finns att beskåda här.

http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … post=89374

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |
WooDMaN WooDMaN´s Buller golf :)
18 september 2010 · 1 834 Inlägg

Har även lagt upp resultaten från tävlingen.

http://ljudbutiken.nu/scstyling_2010.htm

//WooDMaN

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |
91sean
18 september 2010 · 76 Inlägg

synd att de börja regna! men de va kul o se 'ändå lite regn stoppar ingen tongue blir de nåt nästa år?

old school is the only school.
PAIN
18 september 2010 · 2 103 Inlägg

Jag å tokken kom runt 8 rycket på plats ..å fick genast en värmande å uppiggande kopp kaffe...gött smile

Vill också tacka alla som va där med fina bilar & glatt humör trots det blöta vädret smile

Det var riktigt roligt å träffa gamla vänner samt nya som man bara *mött* på forumen tidigare.

Vill även rikta ett tack till SCStyling för förtroendet med bla Tokken att agera Domare under denna utställning , var tufft å hårt ..men rättvist...men ruskigt roligt smile

Dock lite synd att vissa valde att ha stängda huvar å dörrar å ibland helt stängda bilar när dom valt att ställa ut för domar bedömning (haha under regnet så va det ju klart att det var stängt men då tog vi domare en paus)..detta gör det svårare att bedömma vissa bilar samt att många ägare inte befann sig vid sin bil när vi gick runt vilket gjorde att vi inte kunde ställa nån fråga om vi undrade något wink

Så för er som nu var där, å vet med sig detta..ta denna info med er till nästa event så kommer ni gilla utställningar ännu mer smile

det vart många fina bilar att beskåda i minsta detalj...å säger grattis till alla vinnare cool
.....även till dom som inte kom på pall plats, säger jag grattis ...ni är alla vinnare som tog er tiden att ställa ut under denna blöta dag...å höll ett skönt humör på topp.

DB gänget fick väggar å bil larm att både dåna å tjuta lol ...e som det ska vara på en utställning ...ett fasligt sjuk liv big_smile

Å Henke ...det va ett fasligt tryck i ååådin tongue

Så med detta tackar jag för en mycket rolig å blöt dag med goa grillade korvar smile

//Mvh Matte PAIN cool

Senast redigerat av PAIN (18 september 2010)

dbmike
19 september 2010 · 591 Inlägg

Riktigt kul va det:) Synd på det dåliga vädret.
Men jaf vet inte vart ifrån den blå bilen som helt plösligt vad med i 8k kom ifrån..
Han stog ju inte bland tävlingsbilarna eller hade sån där stor lapp i fönstret som alla andra bilar hade....

Några bilder från den regniga dagen smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=108201

Senast redigerat av Master_Blaster78 (19 september 2010)

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
19 september 2010 · 271 Inlägg

PAIN skrev:
Jag å tokken kom runt 8 rycket på plats ..å fick genast en värmande å uppiggande kopp kaffe...gött smile

Vill också tacka alla som va där med fina bilar & glatt humör trots det blöta vädret smile

Det var riktigt roligt å träffa gamla vänner samt nya som man bara *mött* på forumen tidigare.

Vill även rikta ett tack till SCStyling för förtroendet med bla Tokken att agera Domare under denna utställning , var tufft å hårt ..men rättvist...men ruskigt roligt smile

Dock lite synd att vissa valde att ha stängda huvar å dörrar å ibland helt stängda bilar när dom valt att ställa ut för domar bedömning (haha under regnet så va det ju klart att det var stängt men då tog vi domare en paus)..detta gör det svårare att bedömma vissa bilar samt att många ägare inte befann sig vid sin bil när vi gick runt vilket gjorde att vi inte kunde ställa nån fråga om vi undrade något wink

Så för er som nu var där, å vet med sig detta..ta denna info med er till nästa event så kommer ni gilla utställningar ännu mer smile

det vart många fina bilar att beskåda i minsta detalj...å säger grattis till alla vinnare cool
.....även till dom som inte kom på pall plats, säger jag grattis ...ni är alla vinnare som tog er tiden att ställa ut under denna blöta dag...å höll ett skönt humör på topp.

DB gänget fick väggar å bil larm att både dåna å tjuta lol ...e som det ska vara på en utställning ...ett fasligt sjuk liv big_smile

Å Henke ...det va ett fasligt tryck i ååådin tongue

Så med detta tackar jag för en mycket rolig å blöt dag med goa grillade korvar smile

//Mvh Matte PAIN cool

Håller med dig ang det där med helt stängda bilar. Det har vi pratat om ofta. Det e skittråkigt när man är på utställning och en del bilar har dörrar,huv och baklucka stängda. Man vill juh kunna kolla hur bilen ser ut på andra ställen än utsidan. Vi har alltid allt öppet så folk kan kolla överallt. Och så att domarna kan kolla allt dom vill.

// Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
Snickers-87
19 september 2010 · 37 Inlägg

Blöt min askul utställning\dbtävling, många fina bilar och kul när larmet gick smile .
Här är lite bilder från dagen http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=108192

WooDMaN WooDMaN´s Buller golf :)
20 september 2010 · 1 834 Inlägg

Master_Blaster78 skrev:
Riktigt kul va det:) Synd på det dåliga vädret.
Men jaf vet inte vart ifrån den blå bilen som helt plösligt vad med i 8k kom ifrån..
Han stog ju inte bland tävlingsbilarna eller hade sån där stor lapp i fönstret som alla andra bilar hade....

Några bilder från den regniga dagen smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=108201

Angående den bilen som du pratar om så var den med i tävlingen. Att det inte fanns en lapp i fönstret var en miss.

Jag personligen har kollat upp att den var betald och med i tävlan.


//Thomas

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang