Inför: 100+ Motorshow 9-10 Oktober 2010 Tammerfors Finland

Eberlund VW Ägare
11 april 2010 · 1 011 Inlägg

Just nu pågår planeringen inför 100+ Motorshow i Tammerfors Finland.

Vi söker ett antal (antalet ej klart än) som vill följa med till Finland och ställa ut bilen där. Förra året var vi 6 st bilar som åkte över och vi var alla överens om att det var en av det bästa arragemangen det året.

Blir ni antagna till mässan så står mässan för Färja, Hotell och lunch.

Planen är att vi tar färjan på Torsdagkväll till Åbo eller Helsingfors. Sedan anländer vi i Helsingfors eller Åbo på morgonen dagen efter. Därifrån har vi ca 18 mil körning oavsett ankomststad till Tammerfors där Mässan hålls. Mässan öppnar sedan på Lördagen och hålls till Söndag 17.00. Vi placeras nära utgångarna så att vi kommer ut först. Vi kör sedan till Åbo och tar färjan hem på Söndag kväll och tillbaka i Stockholm på Måndag morgon.

Är detta något som låter intressant?

Gör då följande:
Gå in på http://www.100plus.fi/index-11.html och fyll i formuläret.

Eller maila mig på henrik@100plus.fi och bifoga namn, info om bilen samt några bilder på bilen eller en länk på var jag kan få tag i bilder.

Vilka som blir antagna kommer att få besked i mitten av Juli.

Senast redigerat av Eberlund (9 maj 2010)

Henrik Eberlund
Eberlund VW Ägare
27 april 2010 · 1 011 Inlägg

Är det ingen som är intresserad att åka med. Har fått väldigt dåligt med intresserade.

Henrik Eberlund
SkylinePeter
27 april 2010 · 388 Inlägg

är ju långt dit och många är inte ens helt klara med sina bilar

är inte mässan i oktober?

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se
Eberlund VW Ägare
28 april 2010 · 1 011 Inlägg

Jupp. Det är den. Dock skönt om jag kunde sprida mitt arbete lite istället för att sitta med allt i början på Juli. big_smile

Henrik Eberlund
SkylinePeter
29 april 2010 · 388 Inlägg

står 9-10 SEPTEMBER i ämnesraden

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se
Eberlund VW Ägare
9 maj 2010 · 1 011 Inlägg

SkylinePeter skrev:
står 9-10 SEPTEMBER i ämnesraden

Hoppsan. En förvirrad skåning som varit i farten.

Fixat nu iallafall. big_smile

Henrik Eberlund
daajvid Elektriker
9 maj 2010 · 1 138 Inlägg

hade alla planer varit klar med bilen så hade jag anmält mig wink verkar vara en riktigt trevlig utställning:)

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
Eberlund VW Ägare
28 juni 2010 · 1 011 Inlägg

Finska 100+ motorshow kommer att finnas på plats på Westcoast Motorshow med bland annat dessa bilar i montern.

Kom gärna bort till oss och anmäl ert intresse att följa med till Finland i höst. Blir er bil antagen
så bjuder vi på resa och hotell. Kom bort och prata med oss om det är något ni undrar.

Bland annat kommer jag att finnas i montern eftersom jag är ansvarig för de svenska bilarna till mässan
men ni kommer även hitta Christoffer Geiros där som var med förra året och tog pris på mässa.
Han berättar mer än gärna om sin upplevelse från resan.

https://www1.garaget.org/archive/13/12945/110902/110902-1934684.jpg

https://www1.garaget.org/archive/35/34575/140255/140255-1633957.jpg

Henrik Eberlund
Erick
16 juli 2010 · 4 767 Inlägg

Verkar riktigt ballt men räknade ut att det hade blivit ca 4000 kr i bensin fram och tillbaka + mat osv så det får hoppas över tror jag sad

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Journeyman2
16 juli 2010 · 373 Inlägg

kan ev vara intresserad men är det inte nästan snö dåsmile

Om nu bilen duger...Mvh Journeyman

''Hugin-Hachiko''
Eberlund VW Ägare
18 juli 2010 · 1 011 Inlägg

I början av augusti kommer vi börja gå ut med besked till folk men det går anmäla sig även efter att vi tagit ut bilar. Blir alltid några avhopp och så.

Fram till mitten av September kan vi ta in anmälningar. Dock är det bra om ni kan komma med anmälningarna så fort som möjligt helst innan augusti.

Henrik Eberlund
Roushsupercharged
5 oktober 2010 · 3 Inlägg

Hej Henrik, det börjar att dra ihop för resa, riktigt kul ska detta bli.

Mvh Mats Simon och Viktor

NickeR
7 oktober 2010 · 83 Inlägg

Sitter och funderar på om man skulle åka upp till Tammerfors smile Får se om jag orkar....

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang