Angående: Bilträff på lidl i skövde 16 oktober kl: 19.00

Jeppepaberget
19 oktober 2010 · 85 Inlägg

häggum?? Det är ju bostadsområde där! dröjjer ju inte länge innan polisen kommer då. Tog ju inte så lång tid för dom att komma i lördags...

supraturbo gött med mos pajjka
21 oktober 2010 · 181 Inlägg

alltså helt ärligt att ni inte tröttnar på att köra dessa rejs i totalt mörker ev lite gatljus som lyser, folk utmed hela sidorna osv, jag menar bilar kan ju få sladd med mera in mot dom sk åskådarna, sedan att bilar med lite krut inte kör är la inte så konstigt varför riskera att bilen går sönder utan att få så mkt som en dålig tid en gång, alt man skadar ngn pga en skiten raksträcka oftast med massa hålor och grus på, nä tacka vet jag träffarna ni med mera har då man kan kika på andras byggen och bilar och få idér, men skit rejsen som ni kör efter och  som vara i max 30 min till ca1  timma och utsätter andra för fara det kan kvitta totalt.

Men bilträffarna i sig på biltema med mera e klockrent och riktigt kul och oftast med bra stämmning.

Senast redigerat av supraturbo (21 oktober 2010)

Toyota supra eurospec "old blue" (1994)
Bullfrog
21 oktober 2010 · 1 Inlägg

Bjork skrev:

Brinley skrev:

Bjork skrev:
Tror inte intresset blir sämre om det är legalt, tvärtom. Vet folk om att det blir körning, träff etc.
ja då kommer ju folket. Kan bli lättare att locka folk.

a jo fast illegala race e ju en annan grej.
e ju inte samma "kick" att köra på ett legalt race.

Folk kör ju fan inte även om det illegalt tongue Testa å se, men jag tror det kan locka om det finns chans till körning, annars är det ju bara hitta en sträcka jävligt avsides om det ska bli nåt.
Men det bör inte diskuteras här tongue

Men att träffas och samlas innan kan ju vara en annan poäng, vad heter det stället som har en sketstor
asfaltsplätt, ligger uppåt bilprovningen och ford i Skövde, bra yta där big_smile "Albin_a" nämnde detta när vi
åkte till Skövde i lördags.

Euromaster

Senast redigerat av Bullfrog (21 oktober 2010)

Onee
21 oktober 2010 · 342 Inlägg

Green cargo måste du nästan mena

Bjork OEM <3
21 oktober 2010 · 6 957 Inlägg

Onee skrev:
Green cargo måste du nästan mena

Kan stämma, Euromaster är väl fan inte stort? tongue

OEM <3
bollen1986
21 oktober 2010 · 3 714 Inlägg

green cargo är väl övervakning på?

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Evolution_6SiC6 MitsuNörd
22 oktober 2010 · 880 Inlägg

Det finns dom bilarna som kommer upp i hastighet snabbare än dom flesta andra å behöver bromsträck som bör tänkas på...

Men alltså borde inte denna tråd låsas för länge sedan?

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida
Lexus GS 430 "Dailyfresh - VIP" (2002)
Mitsubishi Eclipse GSX "Total Eclipse" (1998)
Mitsubishi Colt GLX "Carosund.se" (2000)
Nssc Skaraborgs street cars crew!
22 oktober 2010 · 204 Inlägg

jeppepaberget skrev:
häggum?? Det är ju bostadsområde där! dröjjer ju inte länge innan polisen kommer då. Tog ju inte så lång tid för dom att komma i lördags...

Anledning att dom kommer är att någon skvallrar annars skulle dom aldrig kunnat haft så mycket info så någon bland oss är deras springpojke/flicka tyvärr sabbar för oss alla andra då men ..

Swedenautorace!
Nssc Skaraborgs street cars crew!
22 oktober 2010 · 204 Inlägg

supraturbo skrev:
alltså helt ärligt att ni inte tröttnar på att köra dessa rejs i totalt mörker ev lite gatljus som lyser, folk utmed hela sidorna osv, jag menar bilar kan ju få sladd med mera in mot dom sk åskådarna, sedan att bilar med lite krut inte kör är la inte så konstigt varför riskera att bilen går sönder utan att få så mkt som en dålig tid en gång, alt man skadar ngn pga en skiten raksträcka oftast med massa hålor och grus på, nä tacka vet jag träffarna ni med mera har då man kan kika på andras byggen och bilar och få idér, men skit rejsen som ni kör efter och  som vara i max 30 min till ca1  timma och utsätter andra för fara det kan kvitta totalt.

Men bilträffarna i sig på biltema med mera e klockrent och riktigt kul och oftast med bra stämmning.

Men om du är så duktig varför har jag aldrig sett att du arrangerat någonting för då ? Blir så förbannat trött på folk som ska klaga folk lägger ner tid o själ i detta och sen klagar folk bara !! självklart så man sitt bästa men det kanske inte duger åt dig ?

Swedenautorace!
supraturbo gött med mos pajjka
22 oktober 2010 · 181 Inlägg

Nssc skrev:

supraturbo skrev:
alltså helt ärligt att ni inte tröttnar på att köra dessa rejs i totalt mörker ev lite gatljus som lyser, folk utmed hela sidorna osv, jag menar bilar kan ju få sladd med mera in mot dom sk åskådarna, sedan att bilar med lite krut inte kör är la inte så konstigt varför riskera att bilen går sönder utan att få så mkt som en dålig tid en gång, alt man skadar ngn pga en skiten raksträcka oftast med massa hålor och grus på, nä tacka vet jag träffarna ni med mera har då man kan kika på andras byggen och bilar och få idér, men skit rejsen som ni kör efter och  som vara i max 30 min till ca1  timma och utsätter andra för fara det kan kvitta totalt.

Men bilträffarna i sig på biltema med mera e klockrent och riktigt kul och oftast med bra stämmning.

Men om du är så duktig varför har jag aldrig sett att du arrangerat någonting för då ? Blir så förbannat trött på folk som ska klaga folk lägger ner tid o själ i detta och sen klagar folk bara !! självklart så man sitt bästa men det kanske inte duger åt dig ?

läs vad jag skrivet innan du skriver ditt värdelösa svar, varför skulle jag arrangera ett värdelöst natt rejs för ?? , jag skriver att träffarna på biltem/coop/ mm är ju kalas, så motivera gärna ditt svar på ett förstående sätt.

Senast redigerat av supraturbo (22 oktober 2010)

Toyota supra eurospec "old blue" (1994)
Hamilton
22 oktober 2010 · 8 864 Inlägg

Låser och hänvisar till en eftersnackstråd.
Läs även §13 Vett och etikett så blir det mycket trevligare i forumet.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang