De finns;
2L, 115hk, utqn quattro - Kass, håll dej borta
2.3E
*10v, 136hk, både med och utan quattro - super motor och lina! men quattron tynger bara ner på sommarn. Och gör man som jag och ställer undan bilen till vintern, välj utan quattro.
20v*, 170hk, både med och utan quattro - utan quattro på dessa är faktiskt lite sällsynt!
2.6, V6, 150hk - Dåligt rykta pga bristande kvalitet. Och man tjänar absolut inget på den. Kasta i sjön bara!
2.8, V6, 174hk - Samma visa här. Den må vara starkast, men även tyngst, och jag skulle alla dagar valt en 5-cyl
Så frågan är, tänker du köra den året om?
Om nej - Då är mitt råd en 5-cyl med FWD. Mindre effekt förluster, mindre tyngd = Snabbare bil

Om ja - fortfarande 5-cyl, men allt blir roligare med quattro!
Om du är duktig på skruva så spelar det ingen större roll
Men tänker du lämna iväg den kanske det är smartare att ta en 10v, fwd. Minst saker som kan gå fel då

OM det skulle hända ngt dvs
