3282
Sök

Inbrott i Bilen - Långtidsparkering Värtahamnen

158 Inlägg
23 januari 2011
Trådstartare
Hejsan alla....

Vill bara skriva av mig lite efter inbrott i bilen.
Vi bor alltså i Norrköping och åkte till Stockholm i fredags för att sedan ta båten över till Åbo, en 24 timmars resa.. Bilen parkerades på den "bevakade" långtidsparkering på Norra Hamnvägen 3 som Tallink Silja hänvisar till. Här står bilarna innanför staket och man tror att bilen står säkert. Kommer tillbaka lördag kväll efter att ha klivit av färjan och traskat de 400 metrarna till parkeringen med 4 barn mellan 1,5 -6 år trötta, fryser och är hungriga, väl framme vid bilen ska jag larm av men det händer inget, går fram till bilen och ser att det är en ända stor röra i hela bilen. Då har idioterna/idioten ryckt sönder instrumentpaneln som är ombyggd snott 2 stereo 1 navi ,skärmar, alla steg. Öppnar huven och så har dom klippt av en massa kablar, så bilen startar ju självklart inte.... Känns som jag skiter i alla saker av värde i bilen, det som gör mig mest förbannad är att mina barn + sambo får vara på shell stationen ca 4timmar innan jag fått tag på en hyrbil som är minst 6sitsig. Innan vi tog oss till Shell så blev vi utkastade från Tallink/siljas terminal då dem var tvugna att stänga...........

Stort tack till bärgaren som hjälpte mig på alla sätt och vis, desamma med taxichauffören som körde mig Stockolm runt.

Jag såg att det fanns kameror på området, så jag ska kontakta Tallink/silja och se om man kan få fram något.

//Fredrik sad

239 Inlägg
23 januari 2011
Folk som inte kan skilja på ditt och sitt. Kula i pannan anser jag.

Tråkigt!

dalmasens
23 januari 2011
fy fan. lider med er.
hoppas de löser sig..

487 Inlägg
23 januari 2011
Åhhfyfaaan Brorsan yikes VILKA JÄVLA IDIOTER!!!!!

Följ gärna min projekttråd! :)
-----------------------------------------
Volvo 242 -75 M50B30 Turbo
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=318355

Forummoderator
10 576 Inlägg
23 januari 2011
Fega84 skrev:
Hejsan alla....

Vill bara skriva av mig lite

//Fredrik sad

Utmärkt inlägg för din blogg

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök