Bara puckon som jobbar på försäkringskassan och dem vill dra ut det så långt som möjligt... dem tjänar ju pengar på att inte betala ut...
Fick tillbaka 18 papper för att jag missat sätta ett kryss och för att inte dem kan läsa.
Planerar du framtida studier: Svar Nej
Har du ansökt till utbildning : Svar Nej
Har du garanterad plats vid utbildning: Ja den hade jag inte svarat på komplettering LOL
Rör det sig om resterande delar av tidigare studier?: Svar "ÄR NI DUMMA I HUVUDET" (Så tänker man)
Stackars er som blir arbetslösa och behöver varenda krona man kan få in snabbt.
Inte undra på att dem har långa handläggningstider. Jävla puckat och krångligt system som måste göras om.
Sen så skickade dem tillbaka arbetsgivarpapprerna till mina arbetsgivare för dem inte hade skrivit antal timmar jag vart sjuk per dag under en vecka men hur mycket sjuklön jag hade fanns och hur mycket i lön man har står i intyget!!! räkna själv kan dem inte ens så det fick arb giv också göra i lön/40h.. klart
Så jag anmälde mig den 2:a feb och inga pengar än sålänge men det kommer den 24:e hoppas jag!
Sen ringde dem och frågade om man hade någon anställning utöver det man skrivit.... dope! Då skulle man väl självklart ha skrivit det.
Senast redigerat av Sushikocken (20 april 2011)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!