Tröjtyck!

L_M3lin
17 maj 2011 · 191 Inlägg

Tjena

tänkte göra egna tröjtryck. Kommer ihåg att jag gjorde nå sånt i skolan men hittar inte de vi använde då. vi hade nån grön plast film som hade två lagen en genom skinnig och den gröna sidan. och man skulle skara bort de gröna också efter du fått de du vill ha så snickra man ihop nån ram och tejpa fast filmen i den. efter de la man ramen på tröjan och la nån färg i ramen och drog ut färgen 2-3 gånger sen lät man den bara torka så hade du ett fint tryck.. tänkte lägga upp en bild på den jag gjorde i skolan men har lyckas tappa bort den hmm

nån som vet vad jag pratar om??

tack i förhand

DenRosaToffeln bilstylare
17 maj 2011 · 245 Inlägg

L_M3lin skrev:
Tjena

tänkte göra egna tröjtryck. Kommer ihåg att jag gjorde nå sånt i skolan men hittar inte de vi använde då. vi hade nån grön plast film som hade två lagen en genom skinnig och den gröna sidan. och man skulle skara bort de gröna också efter du fått de du vill ha så snickra man ihop nån ram och tejpa fast filmen i den. efter de la man ramen på tröjan och la nån färg i ramen och drog ut färgen 2-3 gånger sen lät man den bara torka så hade du ett fint tryck.. tänkte lägga upp en bild på den jag gjorde i skolan men har lyckas tappa bort den hmm

nån som vet vad jag pratar om??

tack i förhand

jag har själv aldrig gjort men jag har hört talas om det, men jag kan inte säga vad det heter, du får testa google;P

Syns Man Inte Finns Man Inte
Volvo V70III "White Angel" (2015)
L_M3lin
18 maj 2011 · 191 Inlägg

joo jag har goggla på de i timmar känns de som har även försökt hitta min gamla bild lärare och tänkte fråga men inge framsteg en iallafall tongue bara söka mer hehe annars kanske de finns nån hobby butik i gävle man kan fråga hehe tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang