Vi kommer bli så många att smilbanden går i höjden!
Påminner ALLA att köra lugnt i närheten av andra bilar. Visa respekt för era och andras bilar. Släng eventuellt skräp i närmaste papperskorg.
Ska man verkligen behöva skriva detta? Är detta inte självklart? Man kanske behöver trycka på detta flera gånger för respekt för andras bilar måste man väl ha. Kasta skräp i papperspellen fick man lära sig från barnsben.
Men du kan ha rätt, detta ska poängteras flera gånger.
Skiten löste sig, lacken ser.. well huven ska lackas om i veckan och grillen hanns inte med etc. etc. men kommer med E30n iaf Nu ska jag bara lära mig hur man tvättar en bil utan högtryck också... ses där!
Skiten löste sig, lacken ser.. well huven ska lackas om i veckan och grillen hanns inte med etc. etc. men kommer med E30n iaf Nu ska jag bara lära mig hur man tvättar en bil utan högtryck också... ses där!
Ett rådjur satte stopp för min resa=( smacka sönder ena lyset och huv och skärmen mm Så nu blir den väl på verkstad några veckor förstår jag..fan va surt Blir ju en grym träff, ha så trevligt alla=) får hoppas ni tar mycket kort istället hehe
Ett rådjur satte stopp för min resa=( smacka sönder ena lyset och huv och skärmen mm Så nu blir den väl på verkstad några veckor förstår jag..fan va surt Blir ju en grym träff, ha så trevligt alla=) får hoppas ni tar mycket kort istället hehe