Volvo S80 Pris: 1 490 000:-

Sharky
13 januari 2007 · 10 287 Inlägg

Precis. Kolla på www.mobile.de och kolla vad tex en Audi A8 B6 kostar.

/Göran

DeLorean skrev:

2_Hot_Golf skrev:
tror inte nån skulle köpa den för 1 490 000:- .. jag skullee ALDRIG betala så mycke för en Volvo..

Nä varför skulle du köpa en B6:a?
Jag skulle påstå att 1,5mille är billigt när de handlar om klass B6.

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
alminjo SLK
13 januari 2007 · 610 Inlägg

Jobbade på en avdelning där vi fick såna beställnignar, o de va bara från diplomater världen runt.. om ja inte minns fel så kostade det från ca halv mille, o bilen vägde 500kg mer..

_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
14 januari 2007 · 1 123 Inlägg

2_Hot_Golf skrev:
de driver va??

http://www.blocket.se/vi/9839220.htm?ca=15_s

de måste ju va 149000:- ;P en nolla för mkt:P

Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Tunestream
14 januari 2007 · 265 Inlägg

Man måste vara väldigt nervös av sig om man ska köpa en sån bil.

Bagarn
14 januari 2007 · 689 Inlägg

Det går utmärkt att fortsätta köra med dom hjulen som säkerhetsbilarna använder sig av..
Man lägger in en tjock gummiring som är ca: 15cm hög och typ 15cm bred och sedan kränger man på själva däcket över den...
Har gjort några såna bilar, dock bmws... men antar volvo har samma skit smile

MASS
14 januari 2007 · 7 Inlägg

Sedan skall det vara inbyggt för möjlig utrymning för objektet (viktiga kunden) in i bagageluckan som skall vara hellt säkert för bomb attacker, sedan sitter det nät för avgassystemets ändrör så man inte kan slänga in någonting där.

Jag rullar...
Fimpha
14 januari 2007 · 557 Inlägg

Den är inte värd dom pengarna. B6 = Skottsäkra rutor och en dörrplatta, thats it.

//Jerry
twin_cam Smålänning
14 januari 2007 · 7 877 Inlägg

Undrar vad dom tar för att fixa en parkeringsskada på en så... ajaj tongue

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
OverBoosted AUTOBAHNRASER
14 januari 2007 · 3 804 Inlägg

Svenska maffia bil hehe! smile men fan vad baktung den ser ut sitter det ingen motor i på bilden or what


Bmw osv..
T5Robbie
14 januari 2007 · 32 Inlägg

Vi hade en sån här S80 på jobbet som vi skulle lacka en helsida på,bilen vägde 3ton och hade en bombplatta under!Den bilen kom från säpo o vi fick inte plocka ner nått på den utan var tvungna att maskera allting och inte tvätta rutorna för att det va nått specielt medel som var tvunget att va på skottsäkra rutor.bara så ni vet wink

nr1Bimmer
14 januari 2007 · 15 Inlägg

Jag har RF däck (punkterings fria) på min bmw big_smile Tror det är upp till 80km/h man får köra i ett par mil. Har för mig att det blivit ett standard med runflat däck nu för tiden från bmw.

/// Bimmarkomanen
J-FORSGREN Dä ä bare o åk
14 januari 2007 · 798 Inlägg

MASS skrev:
Sedan skall det vara inbyggt för möjlig utrymning för objektet (viktiga kunden) in i bagageluckan som skall vara hellt säkert för bomb attacker, sedan sitter det nät för avgassystemets ändrör så man inte kan slänga in någonting där.

Är det därför den ser så baktung ut? För att det sitter massa skyddsplåtar och grejjer där bak?

Johan-hej Häj Häj
14 januari 2007 · 90 Inlägg

Undrar hur dom gör med kylaren i en skottsäker bil, den måste ju ha luft. Och den får inte gå att punktera...

V O L V O
2 4 0 G L I N J E C T I O N
THEBADGUY Gorgilus addictus
14 januari 2007 · 4 737 Inlägg

Johan-hej skrev:
Undrar hur dom gör med kylaren i en skottsäker bil, den måste ju ha luft. Och den får inte gå att punktera...

Skulle inte förvåna mig om skottsäkra bilar har speciell kylning.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Johan-hej Häj Häj
14 januari 2007 · 90 Inlägg
V O L V O
2 4 0 G L I N J E C T I O N
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang