Jag är inte vuxen eller ngt men jag undrar finns det något ställe där man kan kolla på folk som driftar i malmö///finns det någon bra drifting spot här?
Undrar det samma runt om i hela sverige. Vi är lite efter i detta land verkar det som. Men det är väl bara att arrangera själv...man måste ju börja nånstans....
här sker inte så mycket på denna sida men den finns iaf.
Det finns en klubb i västerås som kör på hesslö flygplats. Dock har jag inga namn eller så men de annonserade här på forumet i sommras. Håll koll till nästa sessång.
Låt pojkarna drömma lite MilleN! Dock inte som på film men ruskigt kul, klart något man måste uppleva. Själv fick jag inte köra men jag åkte med i en spettsad 740 och en riktigt fart/sladd-gladkombinerad person.
Nice som fan! Och det ser verkligen ut att rycka och ha sig när man står och tittar på, men det går faktiskt ganska lungt i bilen. Klart pirr i magen när man åker i en u-kurva i 90 km/h.
Det finns en klubb i västerås som kör på hesslö flygplats. Dock har jag inga namn eller så men de annonserade här på forumet i sommras. Håll koll till nästa sessång.
gasa.mk finns ju=) Etunaklubb dock som kör på hässlö!