Ang låst tråd Inför: Over the edge, in to the dark. 3/9 skapad utav Fidde

Clintan66
13 juli 2011 · 2 011 Inlägg

Hamilton som låst tråden ang              Inför: Over the edge, in to the dark. 3/9.

Att du anser/tycker och tror något vara olagligt efter ditt eget tycke är ingen anledning att låsa en tråd.

Du har all rätt att tycka och tro vad du vill, men för att låsa en tråd ska det vara olagligt.

Fidde har klart beskrivit varför det ska anmälas via Pm. Detta är för att det inte ska komma dit folk som inte har med evenemanget att göra som Fidde också skrivit klart och tydligt i tråd skapande inlägget.



Olagligheter är Street race som exempel som skrivs tydligt i trådarna lite runt omkring.


Därför bör tråden låsas upp igen.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
MrJAM
13 juli 2011 · 1 464 Inlägg

Ja, jag förstod inte heller riktigt det där...

Jag har anordnat och håller själv på att anordna ett par evenemang där enbart plats och tid kan fås via PM. För att slippa publik och "löst folk". Men visst. I vissa kretsar så kanske bankörning på Sturup, inkl. licenser och försäkringar är olagligt.

Moderatorernas ord är lag. Jag har fortfarande inte fått svar på min fråga ang. efterlysningar av bilar till filmande så räkna inte med svar Niklas. =/

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Transporter89
13 juli 2011 · 957 Inlägg

Men Hamilton e störd (typ)  han låser alla trådan som han tycker e inte roliga   jag fattar varkigen inte  vad han tänker med  antigen så har han för mycket  fritid eller  det något anat som är fel
Jag  fick varning av honom för att jag sa till en kille att skafa sig glasögon :S

Senast redigerat av Transporter89 (13 juli 2011)

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Fidde_A4 Pro Painter
13 juli 2011 · 449 Inlägg

Hamilton e kanske putt för att han inte kan vara med...

Mvh
Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Audi A4 Quattro Avant "Purple Mist" (2004)
Audi 80 L "Lina" (1974)
Audi_powah
13 juli 2011 · 1 515 Inlägg

Många som har problem med Hamilton...han är helt skum. In med nya Admins garaget?!!

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
torpis Forummoderator
14 juli 2011 · 10 572 Inlägg

Maila supporten om ni har synpunkter.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang