hur många är singel på garaget ?

Sheba Certifierad besserwisser
31 maj 2011 · 308 Inlägg

Mikszath skrev:

Noiseprojekt skrev:
ja

sirmiro skrev:

Det troliga är att personen är närmre än du tror - t.ex. grannen eller liknande...

Får faan hoppas det inte är grannen!!! XD
Är bara typ 60-70+ här! big_smile

Haha, ne då kan ja förstå tongue de kanske inte är drömmen direkt smile men som sagt man får inte vara bortskämd och så får man ta vad som finns big_smile

Fast är inte det definitionen av att vara desperat?

Tänk vad tråkig bilvärlden hade varit om alla gillade samma bilar.
Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
31 maj 2011 · 560 Inlägg

Sheba skrev:

Mikszath skrev:

Noiseprojekt skrev:
ja
Får faan hoppas det inte är grannen!!! XD
Är bara typ 60-70+ här! big_smile

Haha, ne då kan ja förstå tongue de kanske inte är drömmen direkt smile men som sagt man får inte vara bortskämd och så får man ta vad som finns big_smile

Fast är inte det definitionen av att vara desperat?

Sheba har helt rätt, varför bara ta vad som finns? Att ha lite krav handlar inte om att vara bortskämd, det handlar om att träffa någon man vill dela sitt liv med, eller en del av det för vissa.

Even fools they say, can find a way out of the dark.
Noiseprojekt
31 maj 2011 · 1 523 Inlägg

Reeplayed skrev:

Sheba skrev:

Mikszath skrev:

Haha, ne då kan ja förstå tongue de kanske inte är drömmen direkt smile men som sagt man får inte vara bortskämd och så får man ta vad som finns big_smile

Fast är inte det definitionen av att vara desperat?

Sheba har helt rätt, varför bara ta vad som finns? Att ha lite krav handlar inte om att vara bortskämd, det handlar om att träffa någon man vill dela sitt liv med, eller en del av det för vissa.

O nu kom ju Alex o förstörde allt!! roll

wink wink

Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
31 maj 2011 · 560 Inlägg

Noiseprojekt skrev:

Reeplayed skrev:

Sheba skrev:

Fast är inte det definitionen av att vara desperat?

Sheba har helt rätt, varför bara ta vad som finns? Att ha lite krav handlar inte om att vara bortskämd, det handlar om att träffa någon man vill dela sitt liv med, eller en del av det för vissa.

O nu kom ju Alex o förstörde allt!! roll

wink wink

Naaaaw, sött, tror du fortfarande att det finns någon för dig? Inte då! Inte ens en som tar första bästa!! wink wink

Even fools they say, can find a way out of the dark.
Noiseprojekt
31 maj 2011 · 1 523 Inlägg

Reeplayed skrev:

Noiseprojekt skrev:

Reeplayed skrev:

Sheba har helt rätt, varför bara ta vad som finns? Att ha lite krav handlar inte om att vara bortskämd, det handlar om att träffa någon man vill dela sitt liv med, eller en del av det för vissa.

O nu kom ju Alex o förstörde allt!! roll

wink wink

Naaaaw, sött, tror du fortfarande att det finns någon för dig? Inte då! Inte ens en som tar första bästa!! wink wink

Haha nee!!
Det vet jag att det inte gör big_smile
Så skiter i att ens försöka ragga wink

David_bagge
31 maj 2011 · 225 Inlägg

snacka om att den här tråden har vaknat till nu!

Mvh David
Jozefin
31 maj 2011 · 160 Inlägg

Jag är bara tillsammans med min nykrockade bmw!

Hillbill Redneck life
31 maj 2011 · 357 Inlägg

Jozefin skrev:
Jag är bara tillsammans med min nykrockade bmw!

Förstår dig, själv är jag tillsammans med min Ford med lagerknack,)

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?
Chevrolet K1500 "Vinterbilen" (1990)
Gladh90
1 juni 2011 · 124 Inlägg

Sheba skrev:

Mikszath skrev:

Noiseprojekt skrev:
ja
Får faan hoppas det inte är grannen!!! XD
Är bara typ 60-70+ här! big_smile

Haha, ne då kan ja förstå tongue de kanske inte är drömmen direkt smile men som sagt man får inte vara bortskämd och så får man ta vad som finns big_smile

Fast är inte det definitionen av att vara desperat?

Jo, de kan ja köpa, men det finns ju alltid folk som faktist är typ 30 och kanske blir tms med nån 20+ äldre.. det vet jag hur många som helst som faktist hittar, både tjejer och killar, personligen tkr jag det är lite läskigt men det är deras val och deras kärlek som räknas, kärlek kan aldrig bli för gammal har ja hört smile men förstår er tanke oxå, och det är klart, lite krav ska ju finnas..

5E
1 juni 2011 · 92 Inlägg

Mikszath skrev:

Sheba skrev:

Mikszath skrev:
Haha, ne då kan ja förstå tongue de kanske inte är drömmen direkt smile men som sagt man får inte vara bortskämd och så får man ta vad som finns big_smile

Fast är inte det definitionen av att vara desperat?

Jo, de kan ja köpa, men det finns ju alltid folk som faktist är typ 30 och kanske blir tms med nån 20+ äldre.. det vet jag hur många som helst som faktist hittar, både tjejer och killar, personligen tkr jag det är lite läskigt men det är deras val och deras kärlek som räknas, kärlek kan aldrig bli för gammal har ja hört smile men förstår er tanke oxå, och det är klart, lite krav ska ju finnas..

Jag skulle mycket väl kunna tänka mig en äldre kvinna. Det har lite med att jag känner att dessa kvinnor är lite mognare och förhoppningsvis trognare. smile Men hur omgivningen skulle reagera stoppar mig. Och ursäkta alla yngre kvinnor om jag är fördomsfull. Jag vet det finns mogna och trogna kvinnor i min ålder, men jag har bara haft otur och inte träffat dessa.

sirmiro Double-Unicorn Rider
1 juni 2011 · 2 486 Inlägg

5E skrev:

Mikszath skrev:

Sheba skrev:

Fast är inte det definitionen av att vara desperat?

Jo, de kan ja köpa, men det finns ju alltid folk som faktist är typ 30 och kanske blir tms med nån 20+ äldre.. det vet jag hur många som helst som faktist hittar, både tjejer och killar, personligen tkr jag det är lite läskigt men det är deras val och deras kärlek som räknas, kärlek kan aldrig bli för gammal har ja hört smile men förstår er tanke oxå, och det är klart, lite krav ska ju finnas..

Jag skulle mycket väl kunna tänka mig en äldre kvinna. Det har lite med att jag känner att dessa kvinnor är lite mognare och förhoppningsvis trognare. smile Men hur omgivningen skulle reagera stoppar mig. Och ursäkta alla yngre kvinnor om jag är fördomsfull. Jag vet det finns mogna och trogna kvinnor i min ålder, men jag har bara haft otur och inte träffat dessa.

Grunden i att folk lämnar beror ofta på individen själv. Förändrar du inte dig själv fortsätter samma mönster.

Louksor
2 juni 2011 · 1 915 Inlägg

Tillhör oxå de som är singlar på garaget, sedan ett par veckor tillbaks.
Jobbigt o ta sig igenom allt, när det bara var min fd sambo som ville det skulle vara slut, då hennes känslor ändrats..
Varit ihop i 9½år, har hus ihop, tvillingdöttrar på 14månader, 2hundar o 2 katter.....
men livet går väl vidare på nåt sätt, lär nog ta ett tag innan man kommit över allt o kan gå vidare.
Sen blir det ju inte direkt lättare så länge jag har starka känslor för henne och när vi har barn ihop och kommer träffas ofta i fortsättningen. Skulle vara enklare att aldrig träffas igen, men det funkar inte, då vi har barnen.

Hur har ni andra gjort som blivit singlar efter långa förhållanden, för att kunna gå vidare med allt o tänka på andra saker ?

V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01
Sheba Certifierad besserwisser
2 juni 2011 · 308 Inlägg

Louksor skrev:
Tillhör oxå de som är singlar på garaget, sedan ett par veckor tillbaks.
Jobbigt o ta sig igenom allt, när det bara var min fd sambo som ville det skulle vara slut, då hennes känslor ändrats..
Varit ihop i 9½år, har hus ihop, tvillingdöttrar på 14månader, 2hundar o 2 katter.....
men livet går väl vidare på nåt sätt, lär nog ta ett tag innan man kommit över allt o kan gå vidare.
Sen blir det ju inte direkt lättare så länge jag har starka känslor för henne och när vi har barn ihop och kommer träffas ofta i fortsättningen. Skulle vara enklare att aldrig träffas igen, men det funkar inte, då vi har barnen.

Hur har ni andra gjort som blivit singlar efter långa förhållanden, för att kunna gå vidare med allt o tänka på andra saker ?

Aj fan, du sitter verkligen i en rutten situation och jag avundas verkligen inte dig. Själv har jag inte suttit i riktigt samma sits. För mig tog det slut med exet tillika sambo när hon inte pluggade på annan ort efter fem år då hon blev kär i en av mina vänner istället och det tyckte jag var nog så jobbigt. Vi hade inte barn eller lån tillsammans. Det hade varit otroligt jobbigt, jag vill inte ens föreställa mig det. Det är ju över tre år sedan och idag så är det ju lugnt även om jag fortfarande är lite arg på hennes beteende, men back then så var det jävligt tufft, samtidigt som jag jobbade i ett installationsyrke där jag ändå var tvungen att komma till olika kunder och le och låtsas som att världen är underbar när jag var deprimerad och bitter innerst inne.

Det finns egentligen inga bra tips mer än att bara låta tiden gå. Inse att det finns så många andra kvinnor här i världen som faktiskt till och med är bättre. Du träffar andra och dina känslor för henne kommer att sakta men säkert svalna av om du accepterar det faktum att det är slut för all framtid. Den sista biten tjockmarkerade jag för att det är otroligt viktigt att du inser detta, annars drar det bara ut på skiten. När det värsta lagt sig kan du börja träffa andra tjejer och intresset för exet kommer till slut vara som bortblåst.

Det kommer givetvis vara skitjobbigt med barnen och hela det praktiska med ert hus i början, men det kommer att bli lättare med tiden, antar jag. Väldigt många människor klarar av att ha barn tillsammans trots spruckna relationer och de måste ju klara av det av en anledning. Min mor är en av dem.

Tänk vad tråkig bilvärlden hade varit om alla gillade samma bilar.
5E
2 juni 2011 · 92 Inlägg

sirmiro skrev:

5E skrev:

Mikszath skrev:

Jo, de kan ja köpa, men det finns ju alltid folk som faktist är typ 30 och kanske blir tms med nån 20+ äldre.. det vet jag hur många som helst som faktist hittar, både tjejer och killar, personligen tkr jag det är lite läskigt men det är deras val och deras kärlek som räknas, kärlek kan aldrig bli för gammal har ja hört smile men förstår er tanke oxå, och det är klart, lite krav ska ju finnas..

Jag skulle mycket väl kunna tänka mig en äldre kvinna. Det har lite med att jag känner att dessa kvinnor är lite mognare och förhoppningsvis trognare. smile Men hur omgivningen skulle reagera stoppar mig. Och ursäkta alla yngre kvinnor om jag är fördomsfull. Jag vet det finns mogna och trogna kvinnor i min ålder, men jag har bara haft otur och inte träffat dessa.

Grunden i att folk lämnar beror ofta på individen själv. Förändrar du inte dig själv fortsätter samma mönster.

Jo det är nog så. Men tyvärr så är det inte så enkelt att förändra sig själv. Jag hoppas på att hitta någon som kan leva med mig som jag är.

V745
2 juni 2011 · 116 Inlägg

Reeplayed skrev:

Sheba skrev:

Mikszath skrev:

Haha, ne då kan ja förstå tongue de kanske inte är drömmen direkt smile men som sagt man får inte vara bortskämd och så får man ta vad som finns big_smile

Fast är inte det definitionen av att vara desperat?

Sheba har helt rätt, varför bara ta vad som finns? Att ha lite krav handlar inte om att vara bortskämd, det handlar om att träffa någon man vill dela sitt liv med, eller en del av det för vissa.

Helt riktigt. Man ska inte bara ta någon bara för att. Då är det nog så att det uppfattas som att man är desperat. Lite krav ska man kunna ha och sen är det ju bara hoppas att det dyker upp någon som faktiskt kan acceptera en för den man är.

944SE
15 juni 2011 · 1 Inlägg

Ny här på Garaget. Den här tråden verkade passa mig bra. Dock har jag inte hunnit läsa allt då det är för många sidor, men singel är jag hur som haver.

torpis Forummoderator
24 juli 2011 · 10 572 Inlägg

Cizla skrev:

Bullet--- skrev:

Cizla skrev:

Tänker mer Family Guy "giggiddii"

lol
[youube]http://www.youtube.com/watch?v=TYqpi2tNAC0[/youtube]

hahha så sköööj

okeeej.  tillbaka till topic!

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Clintan66
24 juli 2011 · 2 011 Inlägg

Många som är i samma sits som en själv. Tar det lilla lugna och hoppas så klart finna den rätta wink

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
honda-perfo
25 juli 2011 · 67 Inlägg

http://www.facebook.com/pages/Vi-som-ty … 7082005204   Hon är singel nu efter killen dog  wink  Gå med i gruppen nu

torpis Forummoderator
25 juli 2011 · 10 572 Inlägg

honda-perfo skrev:
http://www.facebook.com/pages/Vi-som-tycker-Veronica-Temel-%C3%84r-Sveriges-St%C3%B6rsta-Rikspuckot-2011/213747082005204   Hon är singel nu efter killen dog  wink  Gå med i gruppen nu

och med det så låser vi tråden tills vidare.  Osmakligt trams

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang