Hur gick det med "Deamons" bromsar?

Albertoo
18 januari 2007 · 538 Inlägg

Är väldigt sugen på o veta om allt löste sig med de där bromsarna som han hade fått? följde den tråden tills den vart låst :S Nån som vet om han som skulle ha bromsarna hämtade de eller hur gick det?

sveddan
18 januari 2007 · 1 453 Inlägg

Skicka ett PM till Deamon instället för att skapa en publik tråd...

Albertoo
18 januari 2007 · 538 Inlägg

sveddan skrev:
Skicka ett PM till Deamon instället för att skapa en publik tråd...

tror att det är fler som är intresserade av o veta.big_smile

sveddan
18 januari 2007 · 1 453 Inlägg

Albertoo skrev:

sveddan skrev:
Skicka ett PM till Deamon instället för att skapa en publik tråd...

tror att det är fler som är intresserade av o veta.big_smile

Då får väl dom oxå PMa eller maila honom, eller hur?

Albertoo
18 januari 2007 · 538 Inlägg

sveddan skrev:

Albertoo skrev:

sveddan skrev:
Skicka ett PM till Deamon instället för att skapa en publik tråd...

tror att det är fler som är intresserade av o veta.big_smile

Då får väl dom oxå PMa eller maila honom, eller hur?

kan väl inte va så kul för han o ta emot 30 mail om samma sak.jag vet att det var många som läste den tråden o de vill säkert veta hur det gått! så har du inget svar på hur det har gått så e de ingen ide att du skiver wink

mannen666666 preem pump
18 januari 2007 · 836 Inlägg

jag vill oxå veta

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
mannen666666 preem pump
18 januari 2007 · 836 Inlägg

sveddan skrev:

Albertoo skrev:

sveddan skrev:
Skicka ett PM till Deamon instället för att skapa en publik tråd...

tror att det är fler som är intresserade av o veta.big_smile

Då får väl dom oxå PMa eller maila honom, eller hur?

MODERATOR WANNABE??????????

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
Albertoo
18 januari 2007 · 538 Inlägg

mannen666666 skrev:

sveddan skrev:

Albertoo skrev:

tror att det är fler som är intresserade av o veta.big_smile

Då får väl dom oxå PMa eller maila honom, eller hur?

MODERATOR WANNABE??????????

tack!big_smile

MUSN
18 januari 2007 · 130 Inlägg

Är också nyfiken!

sveddan
18 januari 2007 · 1 453 Inlägg

mannen666666 skrev:

sveddan skrev:

Albertoo skrev:

tror att det är fler som är intresserade av o veta.big_smile

Då får väl dom oxå PMa eller maila honom, eller hur?

MODERATOR WANNABE??????????

Tönt wannabe? yikes

Priincess Gas glad =)
18 januari 2007 · 48 Inlägg

menar ni suprans bromsar, som är såld till tyskland?

Varför får bara pojkar vara med å leka för?
nightmare Nightmare racing
18 januari 2007 · 165 Inlägg

nej, det fanns väl någon tråd om bromsarna på hans nsx, som skulle funka med abs och hela kittet skulle vart boult on. men det fukade inte och leverantören bara lovade och lovade utan att leverera och till slut inte ens svarade i telefon. se länk

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=28343

Senast redigerat av nightmare (18 januari 2007)

Alltid retar det nån,
och just nu retar det dig.......
mannen666666 preem pump
18 januari 2007 · 836 Inlägg

ja exakt

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
E30Tompa Rörpulare
18 januari 2007 · 1 453 Inlägg

men shit om ni kollar lite på me mest sedda bilar i da så ligger de en evo ix. Humm kan de vara han? öö ja och där kan ni se att han har skrivit att han har brembo bromsar och skivor... bör vara deamons gammla wink

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Albertoo
18 januari 2007 · 538 Inlägg

nissan 200sx skrev:
men shit om ni kollar lite på me mest sedda bilar i da så ligger de en evo ix. Humm kan de vara han? öö ja och där kan ni se att han har skrivit att han har brembo bromsar och skivor... bör vara deamons gammla wink

nopp, du har fattat det helt fel, de brembo som sitter på hans bil idag är org. bromsar. det som han o deamon har pratat om är Porsche 6-kolvsok, de som deamon köpte med inte funka på hans bil, de skulle jonni ha. så jag va intresserad av o veta hur det har gått!

Albertoo
18 januari 2007 · 538 Inlägg

fortfarande ingen som vet om detta?

Renjägarn
19 januari 2007 · 638 Inlägg

Varför starta en tråd som garanterat kommer börja en ny pajjkastning? Snacka med daemon om ni vill veta. Eller snubben som sålde sakerna.

Hänglås här också kanske?

Kommer väl nånting här snart!
Jonni
19 januari 2007 · 1 256 Inlägg

Deamon har vart väldigt tyst länge nu..
Jag vet inte varför men jag har fått grejerna nu, efter MÅNGA om och men..


Jag hade pengar klara hela tiden, det hade bara vart för honom och demontera bromskitet så hade jag hämtat det med en gång, När jag var hos honom och skulle hämta det, då satt grejerna kvar på hans omtalade NSX fortfarande och då hade han skrivit som jag citerar här.

Deamon skrev:
2006-11-15 08:01:26

du kan hämta grejerna de finns här och väntar om du nu menar det du skriver

När jag åkte ifrån Bilcity (Deamons firma) så ringde jag Martin på fastOne direkt och sa att grejerna satt kvar på hans bil jag sa till Martin att jag skulle försöka få tag på någon som kunde hjälpa mig och demontera grejerna men insåg då att den enda som jag kände som var kunnig var bortrest.

Jag skrev till kaveh via garaget.org i ett PM att jag inte fått tag på någon som kunde hjälpa mig att demontera grejerna. Fick inget svar.. men då dök detta upp istället.

Jag CITERAR,

Deamon skrev:
2006-12-14 11:49:29

att de inte skäms
först vill fastone.se oxå kalla fuckone.se inte göra rätt för sig sen skickar de "jonni" persson som jobbade på hedin bil men fick sparken "enligt folk som jobbar där"
iallafall han kom och säger jag ska ha bromsarna plocka ner de så får du pengar ,,,
sen hör han inte av sig och svarar verken på mail eller PM ,, låter det bekant ? precis vad fastone.se gjorde,,
sen får jag tag i hans farsa som jobbar på hedin i GBG det visar sig att jag vet mycke väl vem han är en bra gubbe faktiskt
jag talar med honom och säger att johan har beställt grejer men jag får inte tag i honom
då säger han att han ska tala med johan
pratar med honom klite senare och det kommer fram att johan har sagt att "det e en kompis som ska ha grejerna"
medans till mig sa han att han skulle ha de till sin EVO9
ännu en LÖGNARE här på forumet
kul det ska bli när jag träffar dig "jonni"

Som ni kan läsa i citatet så ringer min far till mig och säger att en Kevin (eller Kaveh som han heter) har sökt mig? Min far som för det första inte vill ha något med detta och göra och för det andra inte vet något om det mer än att jag skall uppgradera.. Min far missuppfattade mig när jag hade sagt att fastOne.se skulle fixa ett  beg. porschebromskit till mig, han trodde att jag skulle fixa det till en kompis..

När Kaveh ringer igen så hade min far sagt att en kompis skulle ha det.. På så sätt missuppfattade Kaveh min far och börjar skrika i forumet om att jag är en lögnare osv.. och det lustiga är att han hade fortfarande INTE skruvat ner grejerna..

Kaveh hade antagligen oxå ringt och försökt nå mig på min gamla arbetsplats fick svaret att jag hade slutat och skriver då här i forumet att jag hade fått sparken, vilket inte är sant.
Skälet till att jag har slutat har ingen med att göra och verkligen inte han..

Deamon skrev:
kul det ska bli när jag träffar dig "jonni"

Den frasen fick mig verkligen att tappa all lust att ens åka ner till honom.



Nu gjorde jag göra denna extremt långdragna och otrevliga historia kort..

Slutligen...

Jag har nu fått adaptrarna till bromskitet som skall passa min bil nu av fastOne.se och så fort jag får mina nya fälgar så skall vi montera bromsarna, Detta kommer jag att fotografera och lägga upp bild här så fort det är klart..

Och jag vill INTE se en tråd till om detta för nu har ni fått svar på vad som har hänt

PUNKT SLUT

/Jonni

Senast redigerat av Jonni (19 januari 2007)

John87 Stolt Volvoägare
19 januari 2007 · 4 913 Inlägg

Detta var ju från början en tråd som helt klart skulle bli pajkastning, vilket det blev..

Bara att vänta på att någon låser då...

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
jonTe
19 januari 2007 · 5 710 Inlägg

....vilket jag gör nu.
Att ta upp en tråd om en "3:e person" ser jag som mycket onödigt, vill man så gärna veta något om någon annan finns det en utmärkt PM funktion.

MVH Jonas/moderator

MVH Jonas
..............
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang