Eftersnack STANCE ALLIANCE, Kullabergs naturreservat 9/7! av Eisenhut

Clintan66
9 juli 2011 · 2 011 Inlägg

Vilket kanon väder för träff och på ett för jäkla fint ställe.

Tack till er som fixat.

Här finns en del bilder som jag tog från träffen.
Är absolut ingen fotograf och har heller ingen bra kamera, men en del bilder alla fall.

Är det någon bild som ni vill ha, så ta för er bara.

Återigen tack för en trevlig träff med fina bilar.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=19041



https://www1.garaget.org/gallery/images/138/137946/137946-d1721eeb437e8699ed298b426f986a07.jpg

Senast redigerat av Clintan66 (9 juli 2011)

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
gunsnroses
9 juli 2011 · 44 Inlägg

Jag prickade denna träff av ren slump tongue Skulle till Kullaberg och klättra med tjejen och körde förbi en massa bilar, var tvungen att köra igenom klungan och glo lite innan man stack hem sen smile

Clintan66
9 juli 2011 · 2 011 Inlägg

gunsnroses skrev:
Jag prickade denna träff av ren slump tongue Skulle till Kullaberg och klättra med tjejen och körde förbi en massa bilar, var tvungen att köra igenom klungan och glo lite innan man stack hem sen smile

smile. Kommer du/ni till Hbg ikväll?

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
gunsnroses
9 juli 2011 · 44 Inlägg

Har tyvärr lite andra planer men jag kommer till Lödde på tisdag o sen MECA på onsdag... Men hade varit kul hmm Länge sen man var där! Väldigt trevlig träff med perfekt väder idag!

M2
9 juli 2011 · 111 Inlägg

Sjukt trevlig träff med härlig stämning, nice bilar och helt underbar miljö! Vädret var ju bara de luxe fom hell smile

Och ett stort tack till Eisenhut som arangerade denna schyssta träff! Fler sådana träffar!

Kolla in mina bilder!
STANCE ALLIANCE

Hoppas att något passat smile!

MVH
M2

Senast redigerat av M2 (9 juli 2011)

Porsche 911 "Carrera 4" (1990)
Faltdach Knodd
9 juli 2011 · 50 Inlägg

Tack för en trevlig dag grappar!
...och tack för den fina solbrännan;)

Volkswagen Scirocco 2.0 TSI DSG "Collectors Edition No.73" (2009)
dubrolle
9 juli 2011 · 336 Inlägg

mycket trevlig och bra träff detta och sjukt fint område!!! jag tackar som satan till priserna och er som rösta på min golf !! tycker att jag borde delat priset med ett flertal trevliga åk !! jag har ju bara en gammal golf hmm nåväl dessa priser är dom jag uppskattar mest i min lilla samling av priser kan jag lova !! STORT tack till Eisenhut för en bra träff för folk som gillar bilar med rätt stuk // peace out cool

DUBroLLe RoCKER
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
9 juli 2011 · 4 418 Inlägg

Instämmer i hyllningskören, ett stort TACK för en så väl arrangerad träff !! Hoppas på fler smile

Här finns mina träffbilder för den som vill se; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p2834329

Kroged Ball
9 juli 2011 · 33 Inlägg

Riktigt nice träff med grymt väder och grymma (iaf många av dem) bilar!

Mina bilder smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=19057

livet börjar vid 10k rpm
Peugeot 306 Gti6 "Lynx Highboost" (1998)
Peugeot 306 Gti "Rallye" (1999)
Faltdach Knodd
9 juli 2011 · 50 Inlägg
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI DSG "Collectors Edition No.73" (2009)
FKnutsson
10 juli 2011 · 1 051 Inlägg

Mötte dig Clintan vid 2 tiden, du körde ner ifrån kullaberg, ville ju se den på träffen! tongue

Toyota Supra Ma70 "2JZ GT45" (1990)
Clintan66
10 juli 2011 · 2 011 Inlägg

Eleanor-Mannen skrev:
Mötte dig Clintan vid 2 tiden, du körde ner ifrån kullaberg, ville ju se den på träffen! tongue

Okej. Det var synd, men vi var tvungna att köra. Raju höll på att koola i sitt varma skinnställ. Kommer fler gånger. smile

Senast redigerat av Clintan66 (11 juli 2011)

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Eisenhut
10 juli 2011 · 1 827 Inlägg

Tack så mycket alla som kom och gjorde min träff till vad den blev! Jag tackar så mycket för lovorden och jag lovar att ta med mig av den lilla kritik jag fått till nästa gång (för det kommer ske igen, jag lovar!) smile.

Jag måste även tacka alla för att ni var så prydliga på platsen! Ni skötte er exemplariskt! 99% förde inte oväsen eller på annat sätt störde i reservatet och när alla hade åkt så gick jag inte mindre än två rundor för att samla skräp. Runda nummer två gick jag för jag trodde det var omöjligt att ingen hade slängt något, det fanns INGENTING slängt runtomkring och det uppskattas något enormt! Tack igen!


dubrolle skrev:
mycket trevlig och bra träff detta och sjukt fint område!!! jag tackar som satan till priserna och er som rösta på min golf !! tycker att jag borde delat priset med ett flertal trevliga åk !! jag har ju bara en gammal golf hmm nåväl dessa priser är dom jag uppskattar mest i min lilla samling av priser kan jag lova !! STORT tack till Eisenhut för en bra träff för folk som gillar bilar med rätt stuk // peace out cool

Rolle, du är väl värd dom priser du fick, det tyckte både vi i juryn och folket på plats! Det är detta som är det fina med Stance osv, spelar ingen roll om du har en gammal golf/civic eller en lyxmerca/lexus så är man med på exakt samma promisser! Alla är lika värda och pengar hjälper inte alltid en att få grym stance på sin bil! Du ska vara grymt nöjd med priserna och din bil, jag hoppas få se dig och den fler gånger! smile

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
Timmyboy hellaflush!
10 juli 2011 · 1 266 Inlägg

Riktigt klockren träff! Härligt väder, härligt folk o härliga bilar. Riktigt kul att höra att folket skötte sig bra också. Ett stort tack till Eisenhut som gjorde denna träff möjlig! smile

kullamannen
10 juli 2011 · 71 Inlägg

tack alla för en kanon träff....
det var ju på hemmaplan så man njöt ju inte av miljöerna ,,,men av alla snygga bilar....
tack och grattis till en lyckad träff...

Eisenhut
13 juli 2011 · 1 827 Inlägg

En ordentlig feature av Stance Nation! Inte illa! smile

http://www.stancenation.com/2011/07/12/ … ce-sweden/

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
M2
13 juli 2011 · 111 Inlägg

Eisenhut skrev:
En ordentlig feature av Stance Nation! Inte illa! smile

http://www.stancenation.com/2011/07/12/ … ce-sweden/

Sjukt nice! Bra jobbat! smile

Porsche 911 "Carrera 4" (1990)
WANTED
7 augusti 2011 · 613 Inlägg

Någon som kan länken till videon på Youtube???

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang