Eftersnack: Stora Malmö Träffen Lördagen 13/8 kl20.00 Jägersro Travbana!

BrajjAxx 040 RedLine
14 augusti 2011 · 1 219 Inlägg

DjMes skrev:

BrajjAxx skrev:

Mitnik skrev:
Jag kan bara berätta att det pågår en massa inbrott och stölder på bilar runt om i malmö just nu. Nån liga som kör runt och snor fälgar/däck, lampor och annat på bilar i stan. Detta gäller bilar som står i garage också. Tråkigt att du blivit av med din vinge BrajjAxx, min kompis blev av med sin vinge på sin 850 för några månader sedan. Jävligt tråkigt när sånt händer.

Ja sjukt irriterande, själv har jag bilen alltid inlåst i privat garage. Första gången ja lämnar bilen ute en natt, ca 2 timmar.

Tjuvarna måste ha jävligt bra koll... Fy fan sad

Tycker det är sjukt sorglig grej som hänt samt så är det för djävligt att man inte kan få ha sina grejer för sig själv! Men vi håller ögonen öppna ifall om det kommer någon med en ny R vinge, men verkar som att dem R vingarna är väldigt populära?....

Lycka till med allting, men det finns bilder på din bil ifall om du behöver en bild i försäkrings ärende!

// DjMes

Tack så mycket, all hjälp uppskattas något enormt! smile

Kolla mitt projekt:
Klicka HÄR
Volvo 940 Turbo "040 RedLine" (1996)
Mitnik
15 augusti 2011 ·

BrajjAxx skrev:

Mitnik skrev:
Jag kan bara berätta att det pågår en massa inbrott och stölder på bilar runt om i malmö just nu. Nån liga som kör runt och snor fälgar/däck, lampor och annat på bilar i stan. Detta gäller bilar som står i garage också. Tråkigt att du blivit av med din vinge BrajjAxx, min kompis blev av med sin vinge på sin 850 för några månader sedan. Jävligt tråkigt när sånt händer.

Ja sjukt irriterande, själv har jag bilen alltid inlåst i privat garage. Första gången ja lämnar bilen ute en natt, ca 2 timmar.

Tjuvarna måste ha jävligt bra koll... Fy fan sad

Fy vad retsamt! Ja koll det har dom verkligen! Jag blir lika förtvivlad varje gång jag ser en bil som är uppallad med betongblock eller annat och alla däck/fälgar är borta. Senaste tiden går dom på blinkers och sånt också.

Håll koll runtomkring och parkera inte bilarna var som helst i stan.

Saad1
15 augusti 2011 · 272 Inlägg

Dom tog min radio mina blinkers repa dörren osv. Tur att man har försäkring smile

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
-Kicki-
15 augusti 2011 · 302 Inlägg

Är riktigt tråkigt för er båda... hade själv inbrott i min bil vid 5 tillfälle på 1½ år.. Sen gav jag upp att allt!
Börjar just återfå lusten att göra nått fint med den. Håller tummarna att ni får ersättning på ett eller annat vis. DJ Mes har rätt, BrajjAxx, du kan få originalbilder ifall du behöver dem, bara säg till.

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
-Kicki-
16 augusti 2011 · 302 Inlägg

Så för att inte glida off-topic...

Bilder från Stora Malmöträffen finns nu

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=21531

Njoy! wink

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang