är ute efter en sportig bil tips på märken

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
6 november 2006 · 1 852 Inlägg

det mest relevanta kanske: vilken prisklass?

man lever bara en gång så lev väl!
deanrobert workoholic
6 november 2006 · 146 Inlägg

alpina b3

deanrobert workoholic
6 november 2006 · 146 Inlägg

lr mazda 323 gtr

Rubbster Rekondare
6 november 2006 · 236 Inlägg

Honda civic type R kanske?! smile

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!
Malmoe SSS -12
6 november 2006 · 3 217 Inlägg

Wheeler Dealers fixade en slags "sportbil" som ligger ganska mycket skymundan...

Mercedes 190E Cosworth... Har ALDRIG hört talas om denna innan!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Hertigen vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
6 november 2006 · 741 Inlägg

Izual skrev:

Hertigen skrev:
då har ni försäkringsproblemet de är för vanliga, vilket är svindyr försäkring, rx7an kostade 6500 på mig som är 21 år i helförsäkring smile

Menar du seriöst att mx-3'an är vanlig wink

vanligare, framförallt bland ungdomar, iallfall på annonser :pm har sett betydligt fler mx3or en rx7 turbo2 er

Ford Mustang "HT 289 HiPo" (1967)
tobi
6 november 2006 · 562 Inlägg

Räknas nissan 200 sx  och 300 som en sportvagn? yikes

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
ghost_boy83 CREW
7 november 2006 · 2 594 Inlägg

tobi skrev:
Räknas nissan 200 sx  och 300 som en sportvagn? yikes

jo det gör dom vell men dom är aldeles för vanlig smile det är många som tipsar om mazda
bmw,honda mfl saken är den att dessa bilar räknar inte jag som sport bilar eller som ovanliga komm på en ill bil  Porsche 900serien är grymma bilar och kan fs för en billig peng inte så många som man ser i trafiken heller

Psykdoktorn
7 november 2006 · 194 Inlägg

Fiat Uno Turbo..? Härligt drag. För sin vikt är det en ganska bra motor, tycker jag.

Det är inte så farligt ofta man ser sådana på vägarna, och eftersom jag har en till salu så kan du köpa den =P

Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.
E30Tompa Rörpulare
7 november 2006 · 1 453 Inlägg

tobi skrev:
Räknas nissan 200 sx  och 300 som en sportvagn? yikes

jo dom gör ju de smile försäkringarna tar dom för sportbilar samt när dom skulle testköra dom i början av 90-talet gemförde dom me m3:er och porshe 944 och de va ja skulle säga sportbilar eller? finns mer info på 200sx.nu sen "ombilarna" tryckta medier!

Mvh

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW E61 m5 (2007)
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
vaughn
7 november 2006 · 674 Inlägg

du kan få köpa min...

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.
Mazda RX-7 "DLS" (1993)
tobi
7 november 2006 · 562 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

tobi skrev:
Räknas nissan 200 sx  och 300 som en sportvagn? yikes

jo det gör dom vell men dom är aldeles för vanlig smile det är många som tipsar om mazda
bmw,honda mfl saken är den att dessa bilar räknar inte jag som sport bilar eller som ovanliga komm på en ill bil  Porsche 900serien är grymma bilar och kan fs för en billig peng inte så många som man ser i trafiken heller

hehe jojo.. tänkte mer för eget bruk tongue e ju på g att köpa en ny snart men vill ej ha en bil som har jääävligt dyr försäkring e ju bara 18 big_smile

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
Hertigen vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
7 november 2006 · 741 Inlägg

som jag skrev en rx7 turbo 2 kan du få för 50000 och då kostar helförsäkring på mig som är 21 6500kr vilket duger smile

Ford Mustang "HT 289 HiPo" (1967)
Alclome
7 november 2006 · 37 Inlägg

du kan ju få en porsche 924 relativt billigt, visst så är den som många säger inte en "riktig" porsche för att den har en audi motor.

KarlNilsson Örebroare i exil
7 november 2006 · 970 Inlägg

Jag skulle nog lägga pengarna på en lite äldre Mitsubishi 3000 GT (samma bil som Dodge Stealth för övrigt) eller kanske en Nissan 300 ZX -90 tals generationen. Dessa börjar komma ner i vettiga priser enligt mitt tycke. Dessutom två riktigt snygga bilar.

Hej FRA!
BOBBBAN
23 januari 2007 · 146 Inlägg

Alclome skrev:
du kan ju få en porsche 924 relativt billigt, visst så är den som många säger inte en "riktig" porsche för att den har en audi motor.

jag säger som alclome porsche 924/944 turbo kan man få relatift billigt ... fast dom går ju på 98 oktan + bly ersätning ......

går nog att få upp lite flås i en sådan..

sj älskar jag japanska bilar men som sakt rx7 ,skyline,supra mm sånna bilar är så vanliga i älmhults trakten iaf det räcker att du äre ute en sommar dag i "centrum" så ser du minst 2 av varge modell typ ..


men fins ju honda prelude den är inte jätte vanlig å inte mazda mx6 heller

Peugeot 406 coupe v6 "pinafarina" (2000)
deanrobert workoholic
23 januari 2007 · 146 Inlägg

lancia delta integrale vissa delar kanske saab har från  saab-lancia 600 men annars e d nog lite svårt me delar te denna bil italienarna verkar kunna exportera roddbåtar över hela europa men kan inte få bildelar ur landet

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang