hallå. köpte en bil igår och när jag gasade ur den så började lambda lampan lysa. de finns inga avgas läckage nånstans och bilen går bra ändå. de änad felet som jag sett nu är att man lär byta insugspackningen, kan de va den som gör detta fel eller är de lambdan som är paj?
Ta bort plus kabeln en liten stund och sätt dit den igen. Då ska lampan slockna, tänds den igen när du börjar köra så kan du leta vidare efter fel. Tänds den inte igen så good for you
Det har funkar för mig några gånger när lampan tyckt att den ska lysa utan anledning
Ta bort plus kabeln en liten stund och sätt dit den igen. Då ska lampan slockna, tänds den igen när du börjar köra så kan du leta vidare efter fel. Tänds den inte igen så good for you
Det har funkar för mig några gånger när lampan tyckt att den ska lysa utan anledning
Man kan även ta ur 1ans säkring i några sekunder ifall man inte orkar öppna motorhuven
Har ryckt ur ettan säkring en stund och satt i den nu så nu lyser inte motor lampan iaf men de jag såg när jag bytte stift så va de att den får för lite soppa. För då säger väl lambdan till om de?