3226
Sök

Opel Omega 24v Caravan Kamelontlackad

1 798 Inlägg
26 januari 2007
Trådstartare
Ska kankse köpa en omega 91 som är kamelont färgad. Inge rost eller sådant finns väl en liten buckla ej rost i en skärm samt att fram o bakspoiler skulle behöva lack. De sitter automat låda i den o skinn inredning,samt tror de va 3 tums avgas. 17 t fälgar. Nybesiktad o skattad vid eventuellt köp.

Så skulle de följa me en resevdels bil en omega 12v caravan me trimmkam men kass låda.

För detta vill han ha 35 vet ju att marknadsvärdet inte är högre än 17-18 enligt bilpriser.se.
Så frågan är ju om man skulle vilja sälja den sen om man överhuvudtaget får tillbaka pengarna för inköpet iallafall dock har väl aldrig bilaffärer varit något man tjänar pengar på men kan ju va dumt o ge för mycket ifrån första början
prata me han just o motorn ska vara totalrenoverad me allting nytt o bytt o borrad till 3.3l

har redan rätt mycke bilar men gillar o byta o sälja lite

Så va tycker ni?
Senast redigerat av fredde85 (26 januari 2007)

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

9 108 Inlägg
27 januari 2007
Låter som ett ballt köp tycker jag smile Några bilder på den? Aldrig hört talas om någon kameleont-Omega i Sverige faktiskt! cool

Reservdelsbilen verkar väl dock rätt onödig tycker jag såvida den inte är besiktigad... Försök skita i den o pruta ner den till 30k istället eller fixa den i bes-dugligt skick o sälj...

edit: Handlar det om entusiastbilar kan sidor som bilpriser.se suga dase, gäller att hitta rätt köpare smile
Senast redigerat av MilleN (27 januari 2007)

1 798 Inlägg
27 januari 2007
Trådstartare
Den är inte besiktad så va lådan någe knas.

Hmm ja vet inte riktigt har väl egentligen bestämt för o inte köpa men är inte säker ännu inga bilder tyvärr ja jag vet inte om någon annan heller. Så har jag egentligen redan en sommar bil en 850 t5 men vet ej hur ja ska göra

1 798 Inlägg
27 januari 2007
Trådstartare
Han kan gå me på 30 besiktad o klar verkar de som men egentligen har ja redan så mycke bilar som de är detta skulle bli min tredje omega 24v isåfall. Så har jag ju redan en 850 turbo me dump,öppet filter,rostfritt avgas,18 t fälgar så vet i fan hur de blir.

Skulle nog vilja ha ner den på 25 eller liknande

Ja har gett han ett bud på 25 för bara kamelont kombin besiktad o skattad me vill ja nog inte ge har så mycke bilar ändå han skulle fundera på de iallafall.
Senast redigerat av fredde85 (27 januari 2007)

Sök