3293
Sök

saab 9000 cd som rullat 4700 mil

2 Inlägg
3 februari 2007
Trådstartare
nu ska jag sälja min bil men har svårt att sätta ett bra pris för den.. det är en saab 9000 CD -89 som bara rullat 4700 mil och den är i toppen skcik.. atomat, skinnklädsel, bra sterio, el funktioner på allt i stort sätt, inte en rost fläck någonstans och har alltid stått i garaget sen den var ny.. och det har bara vart två ägare varav den som hade den innan mig var en gamal tant på 80 år som har fin kört den och lämnat in den på servis varje år.. har ni några tips om ett bra pris förslag innan den åker ut på annons?

835 Inlägg
3 februari 2007
kanske prova 25-30k....? Mycket bra bil för pengarna om man jämför!
Men inte så många vet om det...

348 Inlägg
3 februari 2007
pröva http://www.stcs.nu/ forumet, och se till att det kommer till en fanatiker, eftersom den verkar va i ett sånt bra skick.

Du kan nog få en bra slant för den!

DFFL
9 020 Inlägg
3 februari 2007
Skriv inte om den gamla tanten i annonsen, ser bara desperat ut...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

GOES wild
325 Inlägg
3 februari 2007
Gör som inlägg #2 sa, sätt ut den på typ 30 000 kr, fast sätt den på 40 000 kr. Om det inte ringer någon så är det bara att sänka priset.

Bara ett plus om du skriver med tanten, tycker jag. Ser inte sånna som desperata.
Viktigt att du har med bilder. Alla vinklar ute, och gärna ett par inne. Mycket mer tittande folk.

/Jmy
Senast redigerat av sprstr (3 februari 2007)

Silly rabbit - Trix are for kids

Sök