Julklappstips 2011

b0nd3n
28 november 2011 · 1 944 Inlägg

Ja, nu är det dags att bege sig ut i julhandels kaos i jakt på julklappar igen, och jag kan tänka mig att jag är nog inte ensam om att inte ha en enda aning om vad man ska köpa till sin flickvän/familj/vänner, så därför skapar jag denna tråd där vi kan be om julklappstips och passande rim smile


https://www1.garaget.org/gallery/images/44/43636/43636-b6ff7211ea60c1904b8ff520defab688.jpg

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
b0nd3n
28 november 2011 · 1 944 Inlägg

någon som har ett tips på vad för sorts whiskey man kan köpa till sin far ?
dricker själv inte whiskey så har ingen aning om vilka som funkar tongue

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
jennynatalie
28 november 2011 · 90 Inlägg
Kvinnor kör bättre än män, för de slipper hålla ögonen på de kurvor som sitter bredvid dem.
b0nd3n
28 november 2011 · 1 944 Inlägg

jennynatalie skrev:
http://www.whiskyguiden.se/index2.html

aah !! tack big_smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
sammlund
28 november 2011 · 3 859 Inlägg

Du är inte ensam om att ha idétorka när det gäller julklappsinköpen kan jag lova. tongue

"The road to victory is sometimes a sidewalk"
jennynatalie
28 november 2011 · 90 Inlägg

Lugnt dä ;p

Kvinnor kör bättre än män, för de slipper hålla ögonen på de kurvor som sitter bredvid dem.
b0nd3n
28 november 2011 · 1 944 Inlägg

sammlund skrev:
Du är inte ensam om att ha idétorka när det gäller julklappsinköpen kan jag lova. tongue

då är de bara o fråga efter tips här då smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
sammlund
28 november 2011 · 3 859 Inlägg

b0nd3n skrev:

sammlund skrev:
Du är inte ensam om att ha idétorka när det gäller julklappsinköpen kan jag lova. tongue

då är de bara o fråga efter tips här då smile

Några tips på vad man kan ge till en 54-årig nykterist samt en 20-årig estetar-feminist? tongue

Total idé torka. neutral

"The road to victory is sometimes a sidewalk"
anteman
28 november 2011 · 101 Inlägg

allmänt presentkort som funkar typ överallt..? borde ju funka för dom flesta syskon osv tongue

angående flick/pojkvänner så skull ja ju säga att ett typ "utflyktsmål" brukar gå hem faktiskt..ta me din kära ut nånstans, åtminstone ett par mil bort och hyr en stuga eller nått liknande nånstans, kör skoter, fiska, "älska" wink, mys, lek kurragömma, lek skogsmulle, spana på ufon, få lite kvalitétstid me varann eller va man då förmodas hitta på..garanterat en bra julklapp smile

- riktiga män kokar egen ventilsallad -
projekttråd Audi GT ! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 3#p2169813
Audi Coupé GT "koppen" (1985)
Mercedes Benz 190E 2.0 "gytten" (1987)
BMW 320ik E30 "beemern" (1988)
sammlund
28 november 2011 · 3 859 Inlägg

anteman skrev:
allmänt presentkort som funkar typ överallt..? borde ju funka för dom flesta syskon osv tongue

angående flick/pojkvänner så skull ja ju säga att ett typ "utflyktsmål" brukar gå hem faktiskt..ta me din kära ut nånstans, åtminstone ett par mil bort och hyr en stuga eller nått liknande nånstans, kör skoter, fiska, "älska" wink, mys, lek kurragömma, lek skogsmulle, spana på ufon, få lite kvalitétstid me varann eller va man då förmodas hitta på..garanterat en bra julklapp smile

Hahaha, Nu var det ju syster min som är "estetar-feministen". tongue

Men presentkort låter ju vettigt. smile

Bara att klura på vad man ska ge till mor då...

"The road to victory is sometimes a sidewalk"
jennynatalie
29 november 2011 · 90 Inlägg

Jag har önskat mig en one piece big_smile Och jag är båda flickvän och mamma, hehe! Men som sagt, saker finns men det står helt stilla! Till killen (hoppas han inte läser detta nu) ska jag förmodligen köpa Need for Speed The Run.

Kvinnor kör bättre än män, för de slipper hålla ögonen på de kurvor som sitter bredvid dem.
Fredrik_F11 Member of LowMotion
29 november 2011 · 1 705 Inlägg

Presentkort som någon skrev är ju ett bra tips.
Shopping-runda till flickvän/pojkvän(?)

Jag tänkte köpa värmehandskar och värmestrumpor som drivs på batteri till min flickvän eftersom hon fryser mycket när hon är ute och rider sin häst! tongue
Sen hade jag även tänkt köpa något mer personligt till henne, fast det kan jag ju inte riktigt tipsa om eftersom det är något personligt.

För övrigt, så är ju inte bildelar till den bilintresserade helt fel! big_smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
jennynatalie
29 november 2011 · 90 Inlägg

Men gud va bra! Att köpa värme handskar och strumpor smile Men blir det inte knöligt för batterierna? Eller tänker ja fel? :p

Kvinnor kör bättre än män, för de slipper hålla ögonen på de kurvor som sitter bredvid dem.
Fredrik_F11 Member of LowMotion
29 november 2011 · 1 705 Inlägg

jennynatalie skrev:
Men gud va bra! Att köpa värme handskar och strumpor smile Men blir det inte knöligt för batterierna? Eller tänker ja fel? :p

Det finns ett flertal olika modeller, har tyvärr inte någon länk just nu...
På vissa modeller sitter batteri"klumpen" fast på själva plagget medans på andra har sladdar.

Det finns även byxor, tröjor och liknande. Där emot så på vissa märken/modeller så behöver man ha tunnare handskar/strumpor under själva värmehandsken, vilket jag tyckte verkade jobbigt!?

Vet inte alls kvalitén på grejerna då det tog slut med tjejen samma dag som jag fick hem grejerna, så jag skickade tbx dom direkt! Men med tanke på priset (1000:- +) så känns det som att det skulle vara bra grejer! smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
Marticus Meldem
30 november 2011 · 917 Inlägg

ska köpa antingen en elektrisk filt att ha under bäddmadrassen eller en snugrug (tjock filt med ärmar) till sambon, då hon är mer frusen av sig än jag på vinterhalvåret, är säker på att något av dem kommer gå hem smile

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
midnattssol Klantig
3 december 2011 · 16 Inlägg

Jag satsar på personliga presenter i år, tenntrådsarbeten i olika former. Det blir lite plånböcker,tofflor, armband och liknande i renskinn. Måste bara sätta mig och sy ihop allt...

Presentkort och upplevelser är ju alltid uppskattat.

Livet är som en burk jalapenos,
det som du äter idag kan bränna dig i arslet imorgon
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang