850r v lådan

powerE
21 mars 2012 · 98 Inlägg

veidec skrev:

powerE skrev:

veidec skrev:
fan så tråkigt. som dem ända säger så är det att lådan är bränd, tappar trycket. så byte av lådan är ett måste.

ja du de e jävligt tråkigt om de så att lådan e skrot,,, vet inte va ja ska göra har kostat på bilen lite mkt o kanske byta lådan o då har man laktt på en del pengar på bil fan vet inte om de värt jobbet o sen kan ja inte själv byta lådan o kostar att lämna in de te nån som gör de vet ej va ja gör kanske ska sälja den som de e

väldigt surt. vet själv hur det är. rasade min låda på t5:an förra torsdagen. men den bytes i helgen.
men byta låda gör du ju själv. om du ska lämna in den så kostar det en jävla massa.

e inte så kunig o byta de har hört att man måste ha nått spec vrktig för de osv har ingen som kan göra de ått mig heller vet inte hur ja gör

veidec
21 mars 2012 · 61 Inlägg

powerE skrev:

veidec skrev:

powerE skrev:

ja du de e jävligt tråkigt om de så att lådan e skrot,,, vet inte va ja ska göra har kostat på bilen lite mkt o kanske byta lådan o då har man laktt på en del pengar på bil fan vet inte om de värt jobbet o sen kan ja inte själv byta lådan o kostar att lämna in de te nån som gör de vet ej va ja gör kanske ska sälja den som de e

väldigt surt. vet själv hur det är. rasade min låda på t5:an förra torsdagen. men den bytes i helgen.
men byta låda gör du ju själv. om du ska lämna in den så kostar det en jävla massa.

e inte så kunig o byta de har hört att man måste ha nått spec vrktig för de osv har ingen som kan göra de ått mig heller vet inte hur ja gör

okej nä det behövs inte. man måste ju sänka motorn lite. men några timmar en helg så är det gjort.

Volvo v70 R "spjutet" (2005)
powerE
21 mars 2012 · 98 Inlägg

veidec skrev:

powerE skrev:

veidec skrev:

väldigt surt. vet själv hur det är. rasade min låda på t5:an förra torsdagen. men den bytes i helgen.
men byta låda gör du ju själv. om du ska lämna in den så kostar det en jävla massa.

e inte så kunig o byta de har hört att man måste ha nått spec vrktig för de osv har ingen som kan göra de ått mig heller vet inte hur ja gör

okej nä det behövs inte. man måste ju sänka motorn lite. men några timmar en helg så är det gjort.

ska kolla imon me nåra vänner va dom säger så får se hur de blir

veidec
21 mars 2012 · 61 Inlägg

powerE skrev:

veidec skrev:

powerE skrev:

e inte så kunig o byta de har hört att man måste ha nått spec vrktig för de osv har ingen som kan göra de ått mig heller vet inte hur ja gör

okej nä det behövs inte. man måste ju sänka motorn lite. men några timmar en helg så är det gjort.

ska kolla imon me nåra vänner va dom säger så får se hur de blir

det fixar ni det lovar jag. synd att du inte bor i trakterna, hade hjälpt till.

Volvo v70 R "spjutet" (2005)
powerE
21 mars 2012 · 98 Inlägg

veidec skrev:

powerE skrev:

veidec skrev:

okej nä det behövs inte. man måste ju sänka motorn lite. men några timmar en helg så är det gjort.

ska kolla imon me nåra vänner va dom säger så får se hur de blir

det fixar ni det lovar jag. synd att du inte bor i trakterna, hade hjälpt till.

a jävligt synd vill ha den bil fungerand va så jävla skönt idag när dom byte oljan i lådan o ja körde bilen hem o sen va ute o körde en sväng me han inna de började krångla

snusarn
22 mars 2012 · 100 Inlägg

Fan va surt..
Men om du skall ha ner lådan passa på å byt till en manuell då ist.
den e väl billigare oxå.

powerE
22 mars 2012 · 98 Inlägg

snusarn skrev:
Fan va surt..
Men om du skall ha ner lådan passa på å byt till en manuell då ist.
den e väl billigare oxå.

tja vet ej va ja gör en funderar på vilket har ingen kunskap av att göra de jobbet så får se va som händer

sleepyoh
22 mars 2012 · 1 319 Inlägg

snusarn skrev:
Fan va surt..
Men om du skall ha ner lådan passa på å byt till en manuell då ist.
den e väl billigare oxå.

Billigare och billigare. Dels måste du fixa startspärren, sen måste du fixa pedalställ och en hel del annat småpill. Bra mycket jobbigare och svårare att byta till manuell än att byta ut automaten. Sen är det inte riktigt lagligt heller.

_----------'
no_fake
22 mars 2012 · 865 Inlägg

sleepyoh skrev:

snusarn skrev:
Fan va surt..
Men om du skall ha ner lådan passa på å byt till en manuell då ist.
den e väl billigare oxå.

Billigare och billigare. Dels måste du fixa startspärren, sen måste du fixa pedalställ och en hel del annat småpill. Bra mycket jobbigare och svårare att byta till manuell än att byta ut automaten. Sen är det inte riktigt lagligt heller.

lagligt blir de om man reggar den till manuell

powerE
22 mars 2012 · 98 Inlägg

no_fake skrev:

sleepyoh skrev:

snusarn skrev:
Fan va surt..
Men om du skall ha ner lådan passa på å byt till en manuell då ist.
den e väl billigare oxå.

Billigare och billigare. Dels måste du fixa startspärren, sen måste du fixa pedalställ och en hel del annat småpill. Bra mycket jobbigare och svårare att byta till manuell än att byta ut automaten. Sen är det inte riktigt lagligt heller.

lagligt blir de om man reggar den till manuell

har ringt idag te fler bil skrot o kollat efter lådan men ingen har en sån låda surt ringt JB jönköping o dom hade inga heller får se va de blir av me bilen

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang