Inför: Halmstad Motormöten 2012. Crew sökes.

S_Henjer
13 januari 2012 · 1 150 Inlägg

Tjenare.

För varje dag som går längtar jag mer och mer efter årets alla bilträffar, vilket innebär att planerna växer och växer. Föregående bilträffar har jag arrangerat på egen hand, men tänkte nu jag att med hjälp av en del personer kan vi få till ännu större och mer arrangerade träffar och aktiviteter.

Tanken är som Ni kanske förstår en liten organisation, vilken ansvarar för bilträffarna i Halmstad med omnejd. Känner Du att just Du kan bistå med hjälp vid träffarna och vill ingå i denna organisationen så skicka mig ett PM eller mail. I mailet vill jag att Du skriver en kortfattad text om varför du vill vara med samt var jag kan nå dig, telefon eller mail fungerar.

Det kommer inte röra sig om många personer som får ingå i gruppen med arrangörer, så detta kan vara ett bra tillfälle om man känner för att styra lite över träffarna..

Jag räknar med att ha satt ihop en grupp i månadsskiftet, och då kommer det på något vis anordnas någon form av möte där vi kommer att diskutera bland annat följande;

- Namn, det är ett krav. Tidigare träffar har jag bara kallat för något. Kommande träffar vill jag att man ska känna igen på ett namn, förslagsvis Halmstad Motormöten #1 osv. Detta kommer som sagt diskuteras vidare på.

- Var och hur träffarna ska hållas, anordnas, datum och tider samt eventuella aktiviteter.

- Vem eller vilka som ska ansvara för vad.

- Så kallad marknadsföring, var man ska göra reklam för träffarna.

Huvudkravet för träffarna är att det ska vara välorganiserade parkeringsträffar, inga avgifter för att delta etc. Inga krav på fordon, alla är välkomna.

Jag vill försöka få detta till något seriöst, märker jag att det inte finns fler intresserade kommer jag köra vidare på samma spår som innan.

/S_Henjer

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
dj_padde
14 januari 2012 · 1 813 Inlägg

Tummen upp för dig simon=) lycka till å hoppas på många träffar till sommaren=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
danielbrorsson
15 januari 2012 ·

Låter kanonkul, bra initiativ smile Synd att man bor en bit bort bara för att hjälpa till, Lycka till så ses vi i Halmstad till våren/sommaren! Mvh Daniel

Stofer
18 januari 2012 · 738 Inlägg

Hoppas du får till ett bra crew, men jag hoppar nog.. Lycka till

Tubbex
29 januari 2012 · 1 517 Inlägg

Låter toppen. Dem senaste träffarna har varit grymma, kommer besöka er detta år med! för det är nått man inte missar!

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
malaguti_fabbe Exporterad Colombian
8 februari 2012 · 812 Inlägg

Hjälper gärna till, känns som fler borde göra det!

S_Henjer
9 februari 2012 · 1 150 Inlägg

De blir nog inget. Var för dåligt intresse.

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
S_Henjer
9 februari 2012 · 1 150 Inlägg

malaguti_fabbe skrev:
Ger du upp helt?

Nej de gör jag inte. Fortsätter på samma spår och får stå ut med alla som säger hur man ska göra, efter träffarna. Tänkte att eftersom de är många som vill styra och ställa och vill ha de på ett sätt så öppnar jag dörrarna för fler att hjälpa till men intresset va klent..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Stofer
11 februari 2012 · 738 Inlägg

Jag hade gärna varit på, men jag vet att jag inte kommer att ha tid! Kan därför inte lova att medverka på alla evenemang eller möten.

kolvringen_
4 april 2012 · 93 Inlägg

Missat denna tråden helt! Jag kan hjälpa till om det skulle vara intressant:)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang