4562
Sök

Tryckrör med dumputtag till V70R

758 Inlägg
25 februari 2007
Trådstartare
Som rubriken säger så undrar jag om nån vet var man kan köpa eller om det rentav är nån som tillverkar rör med dumputtag? Vill ha röret mellan IC och spjället och det ska vara till en V70R 98:a. Tänkte kolla vad det kan tänkas kosta på ett ungefär...

[Turbolover]

Jajjemen!
1 512 Inlägg
25 februari 2007
Plocka loss det röret du har å åk in till nån verkstad å be dom svetsa dit en anslutning åt dig. De ska inte behöva kosta så mkt.. lite pengar till kaffekassan så kanske dom blir glada smile

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

299 Inlägg
25 februari 2007
skulle tro att d röret är i plast så d blir nog lite bekymmer å få nån att svetsa d.......om du letar lite på turbo performance club´s sida borde du kunna hitta jag köpte mina rör av en där men ja kommer ej ihåg vad han hette då e dom tiggade i rostfritt.........

Jajjemen!
1 512 Inlägg
25 februari 2007
johan-s70-t5 skrev:
skulle tro att d röret är i plast så d blir nog lite bekymmer å få nån att svetsa d.......om du letar lite på turbo performance club´s sida borde du kunna hitta jag köpte mina rör av en där men ja kommer ej ihåg vad han hette då e dom tiggade i rostfritt.........

De tänkte ja inte på tongue
Här såg ja att de fanns http://www.jbraceparts.se/smart_slanganslutning.html
Ganska dyrt iofs.

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

758 Inlägg
25 februari 2007
Trådstartare
Ja lite svårt att svetsa i plast tongue Ja jag har också sett annonser på tpc men de är borta nu för de hade ju nått strul med forumet sen försvann ju en massa trådar där så de finns inte kvar. Jo det finns ju anslutning som man kan köpa till plaströren men jag vill helst ha polerat.

Btw: Jävligt fin bil johan-s70-t5  smile
Senast redigerat av Jonnybcool (25 februari 2007)

[Turbolover]

Sök