Mappad styrbox

Yankster
25 februari 2007 · 24 Inlägg

hejsan.i oktober köpte jag mig en saab 9000 aero-96 från sverige,närmare bestämmt från trollhättan,kan tillägga att jag bor på åland,och det är avsevärt mycket mycket billigare för oss ålänningar att köpa bil i swe..nåja anyway..:)han jag köpte bilen av sa att det var steg 3 i bilen och den går oxo väldigt bra,nu härom dagen när jag skruvade upp kåpan för att kika lite närmare på boxen,såg jag att den var märkt men namnet "Benny Dansk" säkerligen killen som har mappat bilen ifråga..är det nån som känner igen hans namn?skulle vara roligt att veta exakt vad som e gjort med bilen,om den e chippad eller individuellt mappad av benny?kanske benny rentav mappar sabbar? tänkte det kunnde vara en kul grej att veta.:)sorry för den jobbiga läsningen..:)tack på förhand.

¤¤SPEEDPARTS¤¤That`s Why I`m ¤¤FASTER¤¤ Than You...:):)
sleepy
26 februari 2007 · 103 Inlägg

aldrig hört talas om sorry

Kör numera skyline gts :D
Den som ingen Turbo har den får åka utan Bar:p
GLÖM INTE att kika på projekt bilderna:)
film klipp: http://www.vimeo.com/user739440/videos
Yankster
26 februari 2007 · 24 Inlägg

ok tänkte det kunnde vara värt att fråga iaf.smilepå tal om mappa,om jag vill mappa/chippa min bil lite till kanske steg 4 eller nått sånt..räcker det då bara att jag chippar eller måste jag byta spridare och större turbo kanske?eller byta nått mera?

¤¤SPEEDPARTS¤¤That`s Why I`m ¤¤FASTER¤¤ Than You...:):)
Hamilton
26 februari 2007 · 8 865 Inlägg
Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang