Angående: Bilträff i Eslöv 20/4 - 20:00!

crazyeight
12 maj 2012 · 34 Inlägg

Hmm  Vad hände med träffen igår?  Är det jag som har missat någon ny info kanske? Såg att du skrev ett inlägg igår som sedan försvann.

Opel Astra "White Lightning" (2015)
peter_1976 JDM
12 maj 2012 · 2 201 Inlägg

Jag tror att det blev avblåst pga vädret. Finns det ingen bra plats där man kan vara. Ingen pratar om "körning" osv här eftersom polisen o andra läser här oxå. Det är nog mycket det snacket som förstör oxå

crazyeight
12 maj 2012 · 34 Inlägg

Jo vädret var ju inte jätte bra men där var endå en hel del bilar som cirkulerade i eslöv. Finns ju några ställen där man hade kunnat vara. Dock så är det kanske inte så populärt hos dom som äger markerna men det är ju inte förbjudet att parkera smile  Men som du sa, skulle man skriva namnet på  platserna här så är farbror blå där på nolltid.

Opel Astra "White Lightning" (2015)
a-rosdahl
12 maj 2012 · 207 Inlägg

Tyvärr fick jag ta bort inlägget i sista stund för stället vi skulle få vara på ändrades sedan till att vi inte kunde vara på hmm
Så vi bestämde oss för att träffas på Arjos parkering istället, hann bara skriva ut det på facebook tyvärr.
Vi har nu fått tillstånd från Arjo att om vi på ett snyggt sätt utan nedskräpning kommer få hålla till på deras parkering i fortsättningen. Mer info finns på facebook smile

a-rosdahl
12 maj 2012 · 207 Inlägg

Vi har börjat få bra kontakt med politiker inom Eslövs kommun som ställer upp till 100% angående att försöka få igenom en laglig stripp i Eslöv. Vi har startat en namninsamling på internet för att personer som inte har tillgång att komma till Eslöv för att skriva på namninsamlingen vi startade igår ska få en chans att skriva under.
Kommer skriva här på garaget hur allting går.

Tack på förhand för ert stöd!

http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=6589

peter_1976 JDM
12 maj 2012 · 2 201 Inlägg

Kommer det bli en träff med namninsamling som det skulle varit igår?

Green_devil
12 maj 2012 · 594 Inlägg

hoppas de kommer o fixa en plats.Saknar en trevlig bilträff här i stan

Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER
a-rosdahl
12 maj 2012 · 207 Inlägg

Som jag skrev, vi kommer finnas på Arjos parkering i Eslöv i fortsättningen smile
Och glöm inte att skriva på namninsamlingen smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang