– Vi arbetar för fullt just nu med att inhämta information. Området är avspärrat tills vidare, säger Fredrik Zetterlund, inre befäl vid polisen i Borås.
Knivskärningen verkar ha inträffat omkring 200 meter från där mannen låg på gatan. Polisen har även spärrat av ett område vid en parkering.
– Förmodligen har det varit bråk på parkeringen och så har han satt sig i sin bil och kört iväg och försökt stanna någon bil på vägen efter ett par hundra meter, uppger en person som bor i området.
1 kilos skum släckare fast ok har mini yxa i i skuffen oxå inte rädd för folk så utan mer för om man plock nå djur (den hamna i biln när vi flytta lite därför den e kvar oxå)
Har alltid ett fälgkors i bilen om man nu skulle få punktering! Vrf ska man ha massa annat skit i bilen? räcker med en hård skalle och 2st snabba nävar
Get in, shut up and hold on
Sluta vela, ladda mera
skulle va jävligt kul o möta nån av dom coola killarna som har med sig olagliga vapen i bilen o reta upp er lite. se om alla "coola" killar vågar använda sina tillhyggen jag bangar inte
1 kilos skum släckare fast ok har mini yxa i i skuffen oxå inte rädd för folk så utan mer för om man plock nå djur (den hamna i biln när vi flytta lite därför den e kvar oxå)
en gammal 240 domkraft är inte liten och ett rådjur tar 5 smällar i huvudet innan det tystnar, de har nog inte många bollar till att göra med sina slagträn så de är bara skit snack för att dom retat upp folk dom inte vågar prata med:)
en gammal 240 domkraft är inte liten och ett rådjur tar 5 smällar i huvudet innan det tystnar, de har nog inte många bollar till att göra med sina slagträn så de är bara skit snack för att dom retat upp folk dom inte vågar prata med:)
Ligger nåt i det du säger. Dom som jag vet har slagträn, järnfemmor och allt vad det nu kan vara i sina bilar, det är dom grabbarna man ser på stan skrika åt folk när dom passerar, muckar med fel folk på krogen mm. Men jag har aldrig sett dom ta till sina tillhyggen. Verkar bara som att dom har grejerna och skryter med, men inte vågar ta till dom....
Ligger nåt i det du säger. Dom som jag vet har slagträn, järnfemmor och allt vad det nu kan vara i sina bilar, det är dom grabbarna man ser på stan skrika åt folk när dom passerar, muckar med fel folk på krogen mm. Men jag har aldrig sett dom ta till sina tillhyggen. Verkar bara som att dom har grejerna och skryter med, men inte vågar ta till dom....
Jo så e de här också. Finns ett gäng som kör runt i en ful jävla 740, och "föraren" kallar sig Jeppe rasist.. Står på bilsidan också.. Moget? Så har dom megafon och skriker till random folk. Men jag har de som skydd och de står jag för. Inte för att springa runt att skryta om de.
Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.