Hallå, jo som sagt startar jag bilen så går den i ett par sekunder på tomgång tills den hostar och har sig och sen dör den.. Provade ta bort slangen som går från tryckröret till tomgångsmotorn och sprutade in startgas direkt till insuget då gick den.
Den går hur bra som helst över typ 1500-2000 varv.
Det sitter inget soppafilter på den så det är inte felet.
Hallå, jo som sagt startar jag bilen så går den i ett par sekunder på tomgång tills den hostar och har sig och sen dör den.. Provade ta bort slangen som går från tryckröret till tomgångsmotorn och sprutade in startgas direkt till insuget då gick den.
Den går hur bra som helst över typ 1500-2000 varv.
Det sitter inget soppafilter på den så det är inte felet.
Den är helt original förutom 0,8 i ladd.
Någon som vet vad det kan vara?
förmodligen har det satt igen något som ett bränslefilter hade förhindrat.. kolla så alla spridarna sprutar som dom ska
Kan nog mycket väl vara pumpen, vrider jag på tändningen utan att bilen startar så ska det väll komma soppa? Men det gör det inte.. Vrider jag på startmotorn så kommer det soppa. Men det kanske ska vara så? Men inte vad jag har för mig Låter det som att det är pumpen?
Kan nog mycket väl vara pumpen, vrider jag på tändningen utan att bilen startar så ska det väll komma soppa? Men det gör det inte.. Vrider jag på startmotorn så kommer det soppa. Men det kanske ska vara så? Men inte vad jag har för mig Låter det som att det är pumpen?
Hittade felet.. Det va inte så alllvarligt. Trodde jag hade kollat alla slangar men missade tydligen slangen som sitter mellan återcirkuleringen och luftintagröret till turbon. Den hade hoppatur