Kollar på en turbomössa till 240:in ... men det finns ju priser mellan 800-3000:- och jag funderar på vad som är skillnaden på "mössorna" mer än priset?
Har du problem med att saker runt om kring riskerar att smälta? Om inte.. varför stänga in värmen i turbon med med mössa? Den är förmodligen redan varm nog utan
Har du problem med att saker runt om kring riskerar att smälta? Om inte.. varför stänga in värmen i turbon med med mössa? Den är förmodligen redan varm nog utan
Svar ja... Vi kör med folie idag för att inte tändkablar tex. ska ta stryk.
tror inte kvaliten spelar så stor roll, jag hade glasfibermatta liggandes, typ 4-5mm tjock, jag klippte till ett par bitar å dubbelvek å häftade ihop med häftklammer så de inte skulle fransa upp sig å de gav ett jävligt bra strålningskydd
tror inte kvaliten spelar så stor roll, jag hade glasfibermatta liggandes, typ 4-5mm tjock, jag klippte till ett par bitar å dubbelvek å häftade ihop med häftklammer så de inte skulle fransa upp sig å de gav ett jävligt bra strålningskydd
Känns som att man kan köpa en från KL för 800:- då ist för en för 3000:- hos annan lev...
Känns som att man kan köpa en från KL för 800:- då ist för en för 3000:- hos annan lev...
ja de jag tror skiljer sig är hur många gånger man kan ta av å på skiten typ, men ser man att de börjar spricka nånstans är de ju bara å ta de lite lugnare,
får man bara på ett tunt lager glasfiber så man slipper strålningsvärmen så brukar alla saker som har tendens att smälta klara sig