Där är ju nästan bättre att göra en intressekoll innan för att se hur många som kan komma när och till vilket ställe med tanke på att detta inte gjorts innan..
Jo det håller jag med om men sen alla kan kanske inte ta sig till sthlm.. För min del blir det iaf för långt, för längre resor krävs mer planering och sparande av pengar Så inför nästa får det vara på tal i tid så det går att planera in och sen på en plats som passar merparten
Måste hålla med föregående skribent: Jag gillar er idé om en tjejträff men för att fler ska dyka upp så bör ni köra den ihop med ett större arrangemang t.ex elmia eller kanske big meet i v-ås. Ni träffas, äter smörgåstårta, diskuterar olika förbättringar på era fordon eller annat skoj och sedan glider ni till arrangemanget i konvoj
Måste hålla med föregående skribent: Jag gillar er idé om en tjejträff men för att fler ska dyka upp så bör ni köra den ihop med ett större arrangemang t.ex elmia eller kanske big meet i v-ås. Ni träffas, äter smörgåstårta, diskuterar olika förbättringar på era fordon eller annat skoj och sedan glider ni till arrangemanget i konvoj
Det kan vara kul Lycka till tjejer!
Precis! Större chans att det blir av så ska bli intressant inför nästa säsong