Hej, Har precis varit iväg och chippat min saab 9000 2.0llt och konverterat den till en fulltryckare och nu är jag sugen på att sätta i en laddtrycksmätare men är dock lite osäker på hur det går till när jag aldrig utfört det förut har för närvarande hela kitet + T-Kopplingen men det jag undrar över är vilken slang skall jag klippa för att förlänga? (bild?) och hur ska jag sätta T-Kopplingen om det spelar någon roll?
asså på bilden ser du mitt T kors, men du kan även, borta vid locket sätta på slangen direkt. På baksidan kommer det som sagt in en slang, brevid den finns en till anslutning där du kan stoppa på slangen, om du inte vill använda t korset
Kan även sätta direkt på insuget, gjorde jag o då finns det en typ "kabeltunnel" ledig så man slipper borra i torpedväggen:) Bör ju tilläggas att man måste plocka bort hela övre panelen för det.
Kan även sätta direkt på insuget, gjorde jag o då finns det en typ "kabeltunnel" ledig så man slipper borra i torpedväggen:) Bör ju tilläggas att man måste plocka bort hela övre panelen för det.
Var ju det funkiee sa
Iaf biten om att sätta det direkt på insuget.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P